afterglow

ce faci cand simti ca pierzi controlul? cand simti ca te aflii intr-un colaj sau mai bine zis cand pozele se deruleaza rapid si parca formeaza un film, un film care totusi pare ca se deruleaza sacadat. ici colo mai apare cate o poza prost developata… i am losing it… losing touch with reality… si acum ce fac? unde fug? unde ma ascund.. sincer nu am chef sa fac ceva special. momentan nu am chef sa imi rezolv problemele, nu am chef sa fac nimic si totusi poate ar trebui sa fac ceva.. i feel it would be the right thing to do..
da’ cine spune ca e ceva right to do? adica e un ‘bs’ nu sunt chestii corecte si gresite in cazul asta.. sunt chestii pe care trebuie sa le faci pentru ca simti, dar totusi parca nu vrei sa le faci, nu acum. de ce sa le fac acum? o sa le fac cand vreau eu. acum vreau sa ma ascund.. acum vreau sa traiesc in pielea altcuiva, sa fiu un personaj dintr-o carte, sa fiu o eroina dintr-un serial tv prost, d-aia care are drept principala problema faptu’ ca i s-a rupt o unghie. cool, huh?
i need simple, simple like a+b=a+b reciproc adevarat. vreau sa stau si sa pice para malaiata in gura lu’ natafleata…

‘touch me and i will follow,
in your afterglow
heal me from all this sorrow
as i will let you go
i will find my way
i will sacrifice
now i’m living
in you afterglow’

2 Comments »

  1. Adela Said:

    Imi place mult cum scrii, ti-ai mai castigat un cititor infocat

    • jo Said:

      iti multumesc.. din nefericire blogul ala nu ma mai reprezinta de ceva timp. mai scriu din cand pe prettybubblesinthesky.wordpress.com


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a comment