sila…

uneori nici nu apuci sa scoti nasul de sub patura dimineata si te loveste. o sila si o scarba de nedescris. sila fata de ce oferi si nu primesti, sila fata de lipsa de corectitudine, sila pentru ca viata de cele mai multe ori nu e dreapta, sila fata de oameni si atitudini. sila in toata splendoarea ei. si sila mea da nastere unei dorinte de a face ca lucrurile sa fie chit. and i start working on that. sila mea se naste din sentimentul ca uneori nu sunt apreciata pentru ceea ce sunt si uite asa apar micii monstruleti pe care nu vreau si nu pot sa ii opresc. si monstruletii aia se fac mari si devasteaza totul in calea lor intr-un timp foarte scurt. hope you know how to handle them

2 Comments »

  1. maya Said:

    am si eu o problema de genul,care sta cam in felul urmator!
    tot timpul primesc complimente si sunt apreciate,dar nu de cine vreau eu!e o problema si assta nu?

  2. BLOG VEDETE Said:

    eu cand am starea asta de care vb tu merg la sala si sportul chiar ma ajuta sa-mi revin


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a comment