i’m back…kindof

mi-am dat seama cat de mizerabila e lumea in care traim si cat de caustica sunt. mi-am dat seama cat de prosti sunt oamenii si cat de ingusti sunt, cat de dispusi sunt sa urmeze orbeste o chestie zisa de parinti si de grown-ups. e bine sa asculti de parinti, dar dupa 20 de ani ar fi recomandat sa filtrezi tu singurel informatia. sunt atat de blazata de tot ce ma inconjoara, de toti care cred ca gata ei ma cunosc si ca parerile mele nu sunt ok chiar daca eu sunt prima care afirm ca subiectivismul este punctul meu forte. de ce dracu aveti impresia ca pentru toti e valabila o singura reteta si ca aia implicit da roade pentru toata lumea.
flash-news suntem toti niste omuleti foarte diferiti. asta automat inseamna ca ceea ce mie mi se aplica nu ti se aplica si tie, inseamna ca nu e neaparat gresit, ca nu accept sa fiu catalogata drept obtuza pentru ca refuz niste chestii care mie mi se par complet idioate. mai inseamna ca eu am niste pareri ale mele si mai inseamna ca spre deosebire de foooarte multi oameni eu pot sa incheg o conversatie in contradictoriu si sa am si argumente (god i miss you curly)… mai inseamna ca pana acum catva timp nu ma enervau discutiile astea, dar acum mi-au ajuns la os si ma satura complet.
i never liked people…. adica de fapt mi-au placut dar putini si in cantitati mici… am avut doar 2 “best-friends” carora le-am zis totul… unul acum foarte mult timp si unul care inca “persista” si asta din urma persista doar din simplul fapt ca he gets me in a way that no one else does si ca ma sustine moral neconditionat indiferent de cat de vaca sunt eu… nu de alta dar si el e la fel. in rest exista doar foarte multi oameni care cred ca ma cunosc si isi permit sa ma judece. ei bine veti avea un mic soc pentru ca my mood swings too fast for you.
ah da si poate sunt o persoana care isi apara principiile cu prea mare tarie si poate nu mi se pare nici normal sa asist la campania psd-ista infecta la anumite seminarii la facultate. este absolut interzis sa faci asa ceva. dar pentru ca suntem intr-o tara de vaci cu ochelari de cal chestiile astea trec fara a li se acorda prea multa atentie si sunt considerate drept firesti. nu sunt. ideile mele poate depasesc umpic limita rationala dar candidatii rosii ar fi trebuiti impuscati odata cu ceausescu… ei inca persista si respira spre nefericirea mea. continua sa cumpere voturi cu kilograme de faina si malai, cu paturi si hainute, continua sa fie sprijinati de niste pensionari mult prea numerosi pentru o tara atat de lipsita de coloana vertebrala ca romania. continua sa dicteze voturi prin intreprinderi si voteaza mama tata si copii aceeasi chestie. daca as avea un parinte suficient de prost incat sa se preteze la asa ceva aici ar interveni filtrul propriu al creierasului meu…
e unul din momentele in care m-as ascunde in casa vreo 20 de ani cu riscul de a rata tot ce e in jurul meu, avand drept unic scop faptul de a fugi de tot ce ma inconjoara… im so tired…

1 Comment »

  1. Radu Said:

    We welcome you among us love. Parca acum ceva vreme, cand ne-am cunoscut erai foarte impotriva viziunii mele ca oamenii sunt mizerabili si incompetenti. Guess what? I’m right šŸ™‚


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a comment