scarba, sila, lehamite, oboseala si mult stres

viata asta este facuta ca sa iti dea peste bot every once in a while. sa ma explic. sunt de departe cea mai insuportabila persoana in zilele in care am examene si chestii de genu asta. la modul ca nu am chef de nimic si poate sunt usor panicata, emotionata. pun mare accent pe asta. asa sunt construita genetic deci nu e vina mea e a lu mama si a lu tata ca ei m-au facut ambitioasa si mult prea perfectionista sau idealista. luati-o cum vreti i dont give a fuck.
in orice zi sunt o scarba si o nesimtita si asta e vina mea nu a lor. hai la partea cu nesimtita poate fii nuantat, adica nu zic chiar in fata omului ca sa il fac sa se simta ca un jeg pentru ca are si el un suflet, dar mai comentez cu 1 sau 2 persoane… mereu aceleasi…fie, poate fi considerata ipocrizie. again i don’t give a fuck…
dar ca sa revin la scarba si lehamitea din ziua examenului. cum se manifesta ea? pai daca sunt lasata in pace stau in coltisorul meu si nu zic nimic si nu interactionez cu oamenii pentru ca nu am chef. daca sunt intrebata ce am raspunsul e sunt obosita si nu am chef. si de obicei chiar sunt obosita. im not a good lier. toleranta mea la oamenii care vor sa ma cocoloseasca in momentele alea tinde spre zero absolut. nu are loc nici o miscare browniana in mine. zero. nul zero barat. si reactionez in consecinta, adica sunt o scarba. oh well c’est la vine
dar mai exista o categorie pe care eu o dispretuiesc profund.. nu ca as avea nevoie de genu ala de oameni dar fie. ei bine exista zambitorii. ce fac aceste specimene. ei sunt din categoria oamenilor zglobii care par ca nu au nici un stres. si cand apare cate unu mai nevoias care bate la nota 5… si ii cere zglobiului… zglobiul ii raspunde ca nu stie in cazul cel mai dragut ( desi scrisese toata lucrarea deja) sau in cazul naspa incepe si face circ, vine profesorul si il pica pe milog…
morala: coaie nu te face o nota ca in pizda matii tot stii mai mult ca amaratu care vrea 5 asa ca esti un mare mare ratat daca tu crezi ca daca tu iei 10 si ala pica esti cu ceva mai bun. ala e o lepra iar tu esti un ingamfat prost crescut si nesimtit pe deasupra si degeaba ai invatat tot ca esti zero barat pustiule.🙂
repet. it’s not about me… e legat de oamenii care ne inconjoara. asa ca inainte sa ceri cuiva sa te ajute studiaza omul ca sa vezi daca e dispus sa faca asta pentru ca un sut in cur e adevarat ca e un pas inainte, dar e si dureros….

Leave a Reply

