nepersonal..

lucrurile devin din ce in ce mai abstracte. dorinta de a face parte din societatea in care traiesc din ce in ce mai mica. tinde spre zero. nu imi plac oamenii pe care ii cunosc sau mai bine zis nu imi plac multi oameni. asa pastrez privilegiul de a zice ca nu imi place x sau y. sau nu neaparat ca nu imi plac, dar ma plictisesc. nimeni nu ma provoaca in nici un fel. este atat de anost si de plictisitor. m-am saturat pana peste cap de discutii sterile care nu conduc la nici un rezultat; la fel cum m-am saturat de romanul bun la toate, care de fapt nu are nici cea mai vaga idee despre ce vorbeste. mai baiatule/ fato, ca sa iti poti exprima o parere tre sa ai si argumente in privinta asta. daca ai un argument bine pus la punct sunt dispusa chiar sa port o conversatie cu tine, chiar daca nu sunt de aceeasi parere cu tine. daca ai deja mai mult de 1 argument putem chiar purta o discutie. yey
ziceam ca ma plictisesc. vad oameni atat de insipizi care dau nastere la discutii atat de lipsite de continut incat imi vine sa imi iau campii… radu nu vii mai repede acasa?
m-am schimbat atat de mult de asta vara. initial in bine, dar acum nu mai am chef sa ma afund in nimic din jurul meu. sunt blazata. cum dracu sa fii blazata la 21 de ani? la 50 ce dracu mai faci? de ce? pentru ca imi dsau seama ca ma straduiesc si trag de mine sa fac ceva si vad ca lumea sta in loc si nu mai vad obiectivul final… stii cum e? ca si cum ai fii sarit dintr-o corabie ce urma sa se scufunde si intoi si inoti ca boul si peisajul ramane acelasi. si asta bineinteles te deprima si incepi sa te gandesti daca ajungi vreodata la destinatie… sau mai bine zis unde dracu ajungi? asta se intampla in jurul meu. vad aceleasi fete, aceleasi idei primite de la parinti si nefiltrate, aceiasi mare de prosti cu figurile lor blande, aceleasi pitipoance blonde cu radacinile la vedere cocotate pe tocurile lor de 15 cautatoare de mercedesuri. nu sunt frustrata don’t get me wrong… dar mi-e dor de o discutie aprinsa pe orice tema posibila. mi-e dor de oameni destepti. mai imi e dor de o anumita siguranta in visele mele. mi-e dor sa imi propun ceva si chiar sa ma lupt cu valuri si vijelii pentru chestia aia.
pur si simplu nu mai pot pentru ca nu pot vizualiza telul. asa ca ma ingrop in literaturi si scrieri despre vietile altor oameni din simplul motiv ca in jurul meu totul se bazeaza pe bani si pe pile si pe parinti care au diferite pile si relatii. ma scarbeste pana in adancul sufletului sa vad ca orice ai face tu, la un anumit moment o sa iti dea cu tifla cineva pe baza unor chestii de care nu este capabil prin fortele proprii. ma mai scarbeste si lipsa de cuvant al oamenilor si incapacitatea lor de a isi mentine atitudinile si parerile. sunt pur si simplu dupa cum bate vantul. nu au pic de responsabilitate si caracter.
si acum ma intreb eu… de ce as fii eu o steluta in mijlocul unei mocirle sulfuroase? ce m-ar putea motiva?

3 Comments »

  1. offshore Said:

    astazi cand m am trezit, mi a trecut prin cap o idee, era chestia cu toti care cred ca romanul este bun la toate:)). culmea, am dat peste articolul tau tot azi. romanismul dus pana la paroxism ne ascunde realitatea. iar realitatea, este ca suntem ultimul loc la cultura si civilizatie din europa, o arata testele europene, si mai mult decat atat, realitatea este cruda cand unul vine sa te inlocuiasca. culmea, cel slab domneste in dauna celui puternic in aceasta tara.

  2. jo Said:

    cam la asta ma refeream si eu. de ce sa te straduiesti sa fii bun cu adevarat cand stii k asta te defavorizeaza. stii cum e… prost sa fii noroc ca esti😉

  3. offshore Said:

    ca esti in romania…pardon:)


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

