1 mai muncitoresc…

P1020577

dupa cum ziceam acu 2 saptamani rusine mie am fost de 1 mai ca tot romanu’ la mare ca deh. nu a fost planificat absolut deloc asa ca ne-am trezit joi ca plecam vineri ca taranu’ roman la ora 11. eh norocu’ prostului cum s-ar zice… de ce? pentru ca nimeni nu pleaca la o ora asa de anapoda. asa ca autostrada a fost goala goala, singurul inconvenient fiind musculitele care se sleiau de parbrizul buburuzei. cu ocazia asta am vazut cat o tine sa traga cu 4 elefanti in ea… destul de ok as putea zice. bucuresti cernavoda 1 si cateva minutele… am ajuns in cernavoda si s-au trezit ai nostri colegi cu noi la usa ca hai la mare si oamenii s-au conformat si au fost gata de plecare relativ repede… cel putin 2 dintre eiūüėÄ .. si am purces noi spre constangeles si deh ca tot romanu hai sa mancam la scoica unde bineinteles ca nu s-a putut manca deoarece nu ni s-a luat comanda pentru ca mai apoi sa ni se zica: “daca vreti sa comandati, comanda vine peste 2.5ore” suuuper servicii made in .ro , hai sa ne caram. bineinteles ca in primele 5 minute am vazut 2 fosti colegi de liceu. nais.

despre litoralul romanesc ( a se citi mamaia) de 1 mai: toti figurantii si toate pitipoancele din toata tara se aduna acolo. daca ai sub seria 3 esti degeaba in mamaia si chiar si asa esti ultimul rahat pentru ca pe acolo se plimba ultimele modele de masini. i felt missfit; si asta nu pentru ca am un complex al banilor sau ceva de genu. chiar nu. sa fie sanatosi cu toti banii lor i don’t crave them; m-am simtit ne-la-locul-meu pentru ca oamenii aia chiar nu aveau nimic de-a face cu mine. maybe im too old to even care. who knows.

asa si ne-am relocat, am mancat si dupa am ajuns pe plaja si mi-am bagat piciorusele in mare. pentru chestia asta a meritat sa bat tot drumul ala. excelent. baietii s-au dus la carturi si au reusit sa¬†ii faca aluia atatia spectatori incat s-au plimbat vreo 15 min in loc de 5. fun again. am avut parte de soricelul mult mult dorit. pe 2 mai am fost o tura¬†pana in vama veche unde i feel like myself si nu imi bat capul cu nimic, dar ma rog seara ne-am intors¬†acasa. hey it was nice. inclusiv drumul de intoarcere desi eram rupta de somn. am ras pana mi-au dat lacrimile.¬†vorba de duh imi apartine :”> “proasta barza idioata” si asta pentru ca pe durata a 320 km s-a discutat despre barza de masa si ciocanitoarea de mata si cine cum ciocaneste maciuci. deh viitori intelectuali…

weekendu urmator¬†dupa 1 mai gratarel la paulesti si majoratul unui prieten drag… privit cerul si admirat stele, cazut cu sezlongul si rezultatul o mare vanataie pe spate, stat pe malul lacului la¬†ora 2 si inca niste chestii private. again great weekend and lots of fun… vorba de baza: ” da boss, zi boss”…

si weekendu asta o luam de la capat… so mi se iarta partea in care chiar nu am timp si chef de bloguit but im bizi and happy… si ca semn de impacare ramane o poza cu marea… 1 mai 2009

Leave a Reply

