forever

pe principiul im forever blowing bubbles, priti bubbles in the sky… azi admit faptul ca some things are meant to last forever si ca  in anumite de relatii nu conteaza nici distanta, nici timpul nici nimic. in momentul in care reapar oamenii aia nu numai ca anumite lucruri nu se schimba. mai mult de atat exista o legatura atat de puternica care are a life of its own. as putea zice ca sunt lucruri care se leaga si mai tare chestie care pe mine una ma surprinde teribil… mai ales venind din partea unor oameni atat de … dificili ca sa zic asa but still… persoana in care am incredere cu viata mea. i can trust that precise one to guard my life and i know it is gonna be ok. sunt putine persoanele astea in viata mea, chiar vreo 2 la numar. dar aceleasi persoane care te ridica… tot ele iti darama castelele de nisip si te demoralizeaza si nu prin prisma pretentiilor pe care le au de la persoana ta ci prin prisma lucrurilor pe care le fac… prin prisma faptului ca admit ca nici chiar ei nu sunt invulnerabili la o anumita chestie. si atunci ai un mic moment de collaps pentru ca daca super-persoanele alea nu pot… what about the rest?

sunt clipe in viata mea in care ma bucur ca exist si ca mai sunt si alti oameni ca mine cu care ma inteleg dintr-o privire si care si ei ma inteleg pe mine. oameni care prezinta o continua provocare dar care in acelasi timp iti zic niste adevaruri pe care eu una incerc sa le evit din rasputeri si de care fug ca dracu de tamaie ( a mi se scuza expresia)… and with them it’s all about the music… n-am mai ascultat de mult muzica si sa o fredonez alaturi de cineva astfel incat sa aiba feeling. momentele in care se intampla asta la cheia, in alta companie sunt de mult apuse si cum zicea si R. ciorba reincalzita nu e niciodata buna.

but don’t you dare crumble my sand castle…

Leave a Reply

