haos…

viata mea este as usual un haos organizat in limite decente. cand am timp de unele, n-am timp de altele. ma implic 100% in ceva si neglijez orice alt aspect al existentei umane. uit pur si simplu… uit de oameni, uit de mine, uit…

si totusi e una din perioadele mele de antisocialitate maxima, desi nu este atat de evident ca in alte dati. traiesc cu impresia clara ca imi este sortit luna asta sa dau peste toti cretinii pamantului… peste toate masinile de la scolile de soferi… peste toate blondele proaste carora le-a luat taticu bemve…peste oamenii care se pricep la fotbal, agricultura, irigatii, educatie si care sunt gata-gata sa iti dea sfaturi legate de economie sau sfaturi legate despre cum ar trebui sa ne comportam pe durata crizei economice… ce mai… toti talentatii pamantului.

mai exista si categoria aparte de lingai… aka (as fi tentata sa zic aia care stau in prima banca la cursuri, dar si eu fac asta pentru ca in spate sunt tentata sa ma ocup cu alte indeletniciri si nu sunt atenta)… deci aka aia care vad in profesori niste zei coborati direct de pe muntele olimp… :)) sfat: get a life…😀 dar de obicei o mare parte din aia din prima categorie intra si in a 2-a… so fuck it…

si totusi in haosul meu exista niste chestii atat de bine stabilite si atat de clare si de logice incat de cele mai multe ori ma trezesc zambind dandu-mi si eu seama de cat de clare sunt… si chiar daca sunt grumpy incerc sa ma bucur de chestiile marunte… stiu ca pare paradoxal…

ei si daca sunt grumpy ce… uneori i think im funny cand incep eu sa imi vars naduful si sa comentez… adica pe scurt… ca pe orice copil retard, pe mine ma amuza comentariile mele… in ce hal am ajuns nu? :))) si acum sincer cum sa nu devii grumpy cand pleci de acasa si e soare si frumos si adie un vanticel simpatic si brusc ajungi la destinatie si vezi k s-a innorat..? sau cum sa nu fii grumpy cand vezi k cei mai nepriceputi si mai lipsiti de experienta in privinta unei chestii se dau profeti si incep acolo sa bata campii cu gratie? … maybe i am chaos itself but i know i rock :))

Leave a Reply

