pissing off contest

ma enervez cand nu ar trebui, ma enervez cateodata din motive ilogice pentru firea mea destul de egoista, din motive care nu ma lezeaza pe mine in nici un fel, care nu au vreo legatura foarte stransa cu persoana mea… ma enervez si ma revolt si ma simt dezamagita, iar eu cand sunt dezamagita fac doar niste remarci rautacioase si ma limitez la ele… si ma inchid in carapacea mea pana cand simt eu ca e safe sa ies de acolo. ma dezamagesc multe chestii de obicei si multi oameni, de obicei pentru ca nu au suficient de multa vointa incat sa rise above, asta apropo de ce vorbeam azi my dear R. Taria de caracter se observa in momentele in care gasesti un firicel de care sa te agati atunci cand se darama cartile de pe masa si efectiv iti fuge pamantul de sub picioare. pretentiile mele de la un numar mic de oameni sunt foarte ridicate si de cele mai multe ori ii judec prin prisma pretentiilor mele pentru ca stiu ca sunt mult mai buni decat pretentiile mele si ca orice e sub ele nu e good enough… iar in momentul in care nu fac asta ma simt dezamagita si imi lasa un gust amar, pe principiul daca eu pot, ei de ce nu pot. si toate astea pentru ca sunt oameni pe care nu ii tratez cu un aer de superioritate si totusi sunt oameni …

2 Comments »

  1. R Said:

    sunt oameni care au tendinta de a evolua si oameni care stagneaza, mediocritatea e destul de multumitoare pentru unii. E autobuzele pline de ei.

    Partea proasta e ca eu cred ca nu trebuie sa ai nici un fel de asteptari de la oameni. De obicei nu se ridica la asteptarile tale. Mai bine nu ai asteptari si esti surprinsa. Iti povestesc eu pe mess ceva legat de asta care mi s-a intamplat azi. Made my day a whooooole lot better.

  2. jo Said:

    ma vaca imperiala…sunt oameni, in categoria in care esti si tu la de la care am pretentii… nu am pretentii in legatura cu persoana mea ci cu dorinta lor de a nu face parte din turma. si stii f bine ca si tu ai… so fuck off :))


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

