little bits and little steps

2468993071_87093d4e64it felt right… sunt ca o carte deschisa si nici daca as vrea nu as putea sa ma mai ascund in spatele vreuneia dintre mastile pe care le aveam candva… ar fi o senzatie de mers pe sens interzis, de a stii ca nu e bine si totusi de a nu produce vreun fel de adrenalina… mi-a fost frica de cuvinte si totusi mi-am educat cumva frica asta, am mai cizelat-o… e ca un arici care se ascunde sub niste tpi de frica vulpii… it takes time and patience… but now it felt right… it felt ok…

iti e mai usor sa iti deschizi sufletul in fata unor necunoscuti, sa scrii in fata unui monitor decat sa scoti o propozitie din gura… poate iti e frica de felul cum ar suna gandurile sub apasarea corzilor tale vocale… iti e mai usor sa auzi cum tastele pacane ritmic decat sa iti auzi vocea ta… parca si gandurile ies mai ordonat… parca au mai multa logica. dar dupa cum ziceam cateodata trebuie sa infrunti chestiile de care iti este cel mai frica si cine stie ce se poate intampla…

este atipic totusi faptul ca nu am senzatia aia de a dori sa fug undeva, lipsa fricii sau a vreunei forme de indoiala sau negare.. atatea cuvinte pe minut incat as fi putut sa fug fara sa ma opresc cateva zeci de minute si totusi am ramas pironita pe scaun, fara a simti impulsul asta. daca cineva mi-ar fi zis asta acum un an si ceva, daca cineva mi-ar fi spus ca la un moment dat nu o sa imi mai fie frica de cuvinte l-as fi trimis cu primul taxi platit de mine la o vizita la spitalul 9. am ramas cu traume majore in urma cuvintelor acum ceva timp, ma speriau in momentul in care incepeau sa aiba un sens, asa ca mi-am umplut viata cu cuvinte care sa nu insemne nimic, sa fie folosite pentru a umple timp si goluri, pentru a distruge taceri stanjenitoare in situatii banale… le-am folosit fara sa aiba vreun sens sau sa reprezinte ceva… pentru ca mi-a fost usor, pentru ca nu era momentul, pentru ca nu vroiam sa aiba sens, pentru ca nu mai avea rost sa aiba sens,; le-am folosit din plictiseala, din lipsa de chef, de multe ori din inertie…

maybe this makes no sense either, but still…

Leave a Reply

