school sux

in tonul meu moody, de persoana vesnic nemultumita, tre sa am si acum ceva care ma nemultumeste si ma scarbeste si … cine zicea ca prima sesiune e cea mai grea e un bou, iar eu sunt o vaca pentru ca am zis asta si eu. prima sesiune intr-adevar e foarte grea pentru ca nu stii ce si cum. a doua a fost floare la ureche. dar sesiunea asta este de departe cea mai scarboasa si mai stresanta si imi mananca zilele, noptile, creierul, ficatii si mai ales nervii. atata bataie de joc nu este posibila decat la noi. nu numai in poli, ci in romania. isi bat joc de noi in ultimul hal, adica nu este posibil sa iti stii notele din seminarii si laboratoare cu maxim 3 zile inaintea examenului in conditiile in care suntem in sesiune de 2 saptamani. cum puii mei? adica ce, noi putem si trebuie sa fim acolo trup si suflet in fiecare ora, iar stimatii profesori f… muma in cur nu sunt in stare sa faca acelasi lucru dupa un amarat de laborator sa puna o nota si sa le adune in timp util? wtf…  dispar note pe referate, se pica in masa la fiecare examen, asta poate e vina studentului, dar asta cu lipsa de punctualitate a cui pula mea vina e? ca a noastra nu e… in fine. nu m-am simtit atat de frustrata in viata mea si sa am senzatia pregnanta ca mi-as dori sa ii omor lent si dureros dar sa nu am ce face cu privire la asta. numai la noi se poate.

vorbeam ieri cu o prietena care e la drept si care imi povestea ca la nu stiu ce seminar ii asculta de fiecare data si ca daca uiti un cuvant te opreste si te intreaba daca esti prost. inteleg sa ai pretentia asta la o materie care implica un cod, o lege, un ceva care trebuie stiut pe dinafara, dar as usual este ceva care nu necesita atata precizie…. deci nu e numai o boala de politehnica, e o boala a sistemului romanesc imputit si plin de doctrine infecte, e un sindrom al marilor universitati romanesti, ca deh tre sa isi pastreze renumele pe munca si nervilor si prostilor care sunt acolo.

acesta e unul dintre momentele in care ma intreb serios daca nu e mai bine sa fii prost… in prostia ta nu iti dai seama de prostia altora pentru ca sunteti la fel amandoi… in fine…

have a great fucking day…

jo

Leave a Reply

