payback is a bitch

printre momentele de rautate maxma se numara acelea in care zic ceva ca sa vad reactia celui din fata mea si de obicei zic ceva incomod si dupa aia bag un zambet nonsalant. chestia asta se aplica in momentul in care exista o momeala si o motivatie suficient de puternica pentru a ma declansa. in unele cazuri reactia are efectul stergerii cu buretele a unei chestii, asta daca este suficient de interesanta sau de evidenta.

am clientii mei fideli, cei care m-au calcat pe coada urat de tot si carora nu le-am facut nimic niciodata pentru ca, in cazul celor care a exista o initiativa de rautate din partea mea la adresa lor nu le adresez aceasta mica intepatura din simplul motiv ca nu merita. relatia a fost inceputa gresit din cauza mea si imi asum asta si ca atare nu reactionez in nici un fel, pur si simplu nepasare.. lipsa de atentie intra intr-o alta categorie de rautati si nu ofera atata satisfactie.

mai e o chestie pe care am constatat-o azi. numai anumite persoane sesizeaza nuantele mele si sunt capabile sa studieze si ele reactia ce urmeaza. oare de ce?

Leave a Reply

