99 de lucruri despre mine

imi place mult sa vb despre mine asa ca here we go…

1. sunt rasfatata

2. o zi este dezastru daca nu incepe cu cafeaua cu mult lapte si tigarea

3. ma deprima toamna

4. iubesc vara

5. luna mai e cea mai frumoasa luna din an

6. sunt obsedata de handbal

7. am un catel, corcitura de caucazian cu maidanez

8. detin o buburuza rosie cu nr de zuza

9. cine ma cunoaste afirma cu tarie ca nu sunt sanatoasa si ca am mintea unui copil de 8 ani

10. nici un om proaspat cunoscut caruia ii zic ca sunt la poli nu ma crede :))

11. acu 2 saptamani am incercat sa fur o pancarta cu parcatul rezervat dar nu a intrat in portbagajul de la corrola

12. melodia mea preferata e vama veche – vama veche

13. as sta la soare ca o reptila toata ziua

14. cu toate astea ma bronzez greu

15. cand imi propun ceva trebuie musai sa imi iasa

16. sunt perfectionista si astept asta si de la oamenii din jur

17. ma enervez repede si imi trece greu

18. nu am fost indragostita niciodata

19. my best friend is far far awayšŸ˜¦

20… and i kindof miss him

21. nu suport oamenii care incearca sa ma tina din scurt

22. nu sunt fan vorbit la telefon sau pe ym

23. sunt sociabila ca o maimuta cand ma simt bine

24. ma intristez usor

25. sunt innebunita dupa masini si imi place sa conduc

26. am crize de ras in momentele cele mai potrivite si ii enervez pe cei din jurul meu

27. fac glume proaste, poli style

28. im a shopping addict

29. i love tequilla, maximul a fost de vreo 15 la petrecerea de 20 de ani si m-au cam adunat de pe jos

30. sunt nesuferita si a dracu cand nu imi place de cineva

31. am tendinta sa indepartez oameni cand ma plictisesc

32. exista cativa oameni cu care nu m-as putea certa niciodata

33. scriitorul meu preferat e stephen king

34. nu pot concepe mersul cu masina fara muzica

35. cand sunt beata vorbesc in franceza

36. si urlu partyyyyy uuuuuu

37. si sunt mai sincera decat de obicei

38. deranjez oamenii cand imi spun parerea fara menajamente

39. orice baltuta (prin asta se intelege mare, rau, lac) ma linisteste

40. vorbesc mult despre mine

41. im complicated even for myself

42. cum zicea si postu anterior, crush=brunet inalt si dragut

43. imi place sa ma citesc

44. m-as uita la seriale toata ziua

45. vreau sa lucrez la vodafone

46. sunt disperata dupa tot ce e rosu, asta trebuia sa fie printre primele chestii, ca atare bubu e rosie, stau in rosu, am o gramada de chestii rosii

47. vara trecuta am petrecut-o pe motoare si in lucky 13

48. oriunde ma vad cu prietenii mei coman fie un caffe late, fie un frappe, fie un green apple

49. nu imi plac pisicile

50. sunt innebunita dupa parfumuri=> cadoul perfect

51. imi plac trandafirii crem si aia rosii

52. mi-ar placea sa locuiesc in salonic sau tot intr-un oras unde sa vad marea cand ma trezesc

53. jet -are you gonna be my girl e melodia care ma ridica de pe scaun

54. as dansa pana dimineata with the right music

55. cand o sa fiu mare o sa am o masina coupe

56. evident rosie

57. cand aveam 16 ani am vrut sa fac bungee jumping dar nu am putut

58. mi-e frica de singuratate

59. cand ma plictisesc ma deprim automat

60. gandesc fiecare lucru minor in amanunt si vad si pro si cons

61. cu toate astea cand trebuie sa iau o decizie o fac pe negandite pentru ca ma arunc cu capul inainte

62. sunt taur

63. drept urmare sunt foarte impulsiva

64. cand nu imi convine ceva fac un scandal monstru

65. imi place la nebunie sa ma cert cu oamenii

66. si sa le studiez reactiile

67. injur si cand sunt la volan injur ca soferii de tir

68. prima data cand am fumat eram cls a6a

69. si cand m-am imbatat eram a9a

70. anuĀ trecut am fost prima oara in vama

71. am fost de 4 ori in grecia

72. la vara vreau sa ajung in paris

73. sua nu prezinta interes pentru mine

74. am fost innebunita dupa sex and the city… oare de ce? :))

75. ma gadil de mor spre satisfactia anumitor animale

76. am o atractie pe care nu mi-o pot explica la nesimtiti, my best friend is one, my boyfriend is another one, my friends, me and so on

77. anu trecut am aflat ca daca raman singura acasa pt mult timp nu mor nici de foame, e si mai ordine decat de obicei si cheltui foarte multi bani

78. sunt fan bucuresti

79. am mereu mainile si picioarele inghetate

80. imi place sa dorm si sa lenevesc dar constiinta nu ma lasa

81. sunt foarte dezordonata si nu imi place sa fac curat

82. imi place sa ma ocup de chestiunile administrative din casa si de cumparaturi

83. hmmm…. am terminat colegiul nationalĀ mihai viteazulšŸ˜€

84. beau, fumez, dar sunt impotriva aĀ tot ceĀ inseamna droguri

85. imi place sa ma alint

86. imi place ca ceilalti sa aiba grija de mine si sa ma rasfete

87. nu suport mall-urile

88. vara se face la mare si iarna la munte, nu invers

89. nu imi place sa dorm in cort. nu renunt la confortul patului si al baii pentru cort

90. sunt innebunita dupa cizme si skate shoes

91. sunt de parere ca te poti distra oriunde, atata timp cat ai persoanele potrivite langa tine

92. cand imi merge bine apar persoane din trecut si screw things up

93. la 9 ani am primit un brac german sarmos, pe care il chema buckĀ si ala este cainele cel mai tare care a existat

94. brasovul e orasul unde imi incarc bateriile

95. nu am fost nici in timisoara si nici in iasi

96. in clasa a3a era sa mor

97. la 16 ani am decis ca nu o sa regret nimic din ce am sa fac vreodata pentru ca e o experienta

98. imi place sa imi cumpar chestii din banii mei

99. nu imi place sa imi plateasca altcineva consumatia

8 Comments »

  1. gigi Said:

    bai rahat cu ochi du’te si impusca’te sau mai bine zis get a life…. edited by admin pt dl samyhbz@yahoo.com aka un rahat fara viata personala

  2. r Said:

    lovely darling. sorry can’t be any closer….šŸ˜¦

  3. Make Said:

    intregul post e un alint, deci da, esti o maaare alintata :))

  4. Mihaela Said:

    nu te cunosc si probabil nu te voi cunoaste niciodata. am nimerit aici din pura intamplare (pe cuvant ca nu cautam baieti bruneti si inalti) si am ramas… “99…” mi se pare cel mai simpatic post de pana acumšŸ™‚

  5. jo Said:

    bine ai venit, mihaela! multumescšŸ˜€ hahahahaha nu era nici o problema daca si tu cautai baieti bruneti, inalti si dragutišŸ˜€

  6. Alex Said:

    Esti super simpatica , dar nu as vrea sa traiesc langa tine vreodata !šŸ˜€

  7. kitty Said:

    de ce era sa mori in cls a 3a?:))

  8. Ionela Cristina Said:

    super..eu am facut cam acum 1 an de zile…99 de lucruri care vreau sa le fac inainte sa mor:D..sper ca o sa le fac….deja am facu t cateva din ele..poate o sa te inspire si pe u sa fac unul…..

    btw… ne cam asemanam..nu 100 % dar pe aproape:P


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

