as better as it gets…

starea mea de euforie se construieste pe durata unui timp destul de indelungat si pe temeiuri solide… asta pentru ca refuz sa ma bucur pentru multe chestii dat fiind faptul ca in ultimul moment se intampla ceva si se duce dracu tot… si niciodata nu depinde de minte… toata viata am avut ghinion la tot ce nu depindea de mine si de fiecare data se ducea dracului tot..

starea de lipsa de chef in cazul meu se poate genera in 30 de¬†secunde. ma deprima fiecare moment in care se duce totul de rapa si planuri si chef si orice… in fundul sufletelului meu stiam ca trebuia sa se intample ceva si ca intr-un fel sau altul nu o sa imi iasa nici de data asta, dar cum s-ar zice speranta moare ultima…

si cand nu mai speri ce faci??

Leave a Reply

