isterie in masa….

oamenii sunt nebuni, unii au pasarele mai mici, altii au ditamai strutii care se plimba pe scafarlia lor… azi a fost una din zilele in care n-am fost eu si n-am avut chef si m-am ofticat pentru ca puteam sa imi petrec timpul mai frumos decat suportand crizele de personalitate ale unui mos senil care nu are cei 7 ani de acasa si vorbeste cu oamenii in ultimu hal. pai in gatu masii de treaba vorbeste frumos cu oamenii si dupa aia s-ar putea sa fii si respectat, zic eu… s-ar putea sa nu iti mai zic ca tu nu ai par si eu am…

in general nu rezolvi nimic daca iei oamenii la pula, s-ar putea sa te ia si ei pe tine la fel…

si ce daca ma muti in prima banca, crezi ca nu o sa incerc sa copiez? big fucking deal…

in concluzie asta a fost o zi nereusita si pierduta si ratata si plina de nervi si de pitici. si iar am tipat si m-am rastit la oameni,… and yesterday was such a nice day… it’s such a pitty ca pe unii nu ii scapa nimeni de suferinta…

note to myself… de maine nu ma mai enervez😀 (yeah right)

Leave a Reply

