o sa vad mizeria din ochiu meu, cand o sa vezi tu barna din al tau

sunt prima persoana care recunoaste ca nu sunt normala, ca sunt rautacioasa, afurisita, sarita de pe fix, ca am o gramada de idei si opinii pe care nu mi le schimba nimeni, ca sunt artagoasa si ca am o placere nebuna sa intep oamenii care nu imi plac…

cand cineva ajunge in punctul in care m-a calcat pe coada cu greu scapa ochiului meu si la fel de greu imi mai intra in voie. cu toate astea am decis ca nu o sa mai imi exprim atat de deschis aversiunile fata de anumite animale din ograda bucuresteana. dar ce sa-i faci ca nu pot… cand vad egoismul, aerul de superioritate si de atotputernicie la modul ca voi muritorii de rand nu imi puteti ajunge la nas ma revolt… adica pizda matii de prost n-ai inteles pana acum ca singura persoana care poate face asta sunt eu??? (glumesc la partea cu doar eu pot sa fac asta, nu si la aia cu pizda matii de prost🙂 ) asa… ziceam ca ma revolt cand vad oameni egoisti cu chestii minore si care au impresia ca daca iti sufla nu stiu ce la un test sunt mult mai destepti decat nu stiu cine… ma scuzi pisi, dar daca mamicutza ta nu te-a invatat inteligenta presupune alte chestii si nu se masoara in note. mai mult de atat, un om destept e unul modest care impartaseste din inteligenta lui si celor din jur din simplul motiv ca intelignta nu se masoara in note si pentru ca daca stii sa faci nu stiu ce conexiuni sau alte vrajeli de genu asta nu inseamna ca esti neaparat destept.

acestea fiind spuse… poate esti tu destept… nu contest asta, dar esti si foarte prost crescut

v-am pupat…🙂

Leave a Reply

