merita?

de fiecare data cand decid eu sa ma razbun pe univers pentru oamenii de cacat peste care dau, am talentul sa ii indepartez pe multi si sa ma inconjor cu oameni si cu relatii superficiale. astea nu necesita implicare emotionala, nu necesita prea mult sentiment, nu necesita probleme si griji, nu iti plange nimeni pe umar si nu simti nevoia sa plangi pe umarul nimanui.

cu toate astea, cateodata, seara cand nu am somn si imi privesc deja celebrele stelute de deasupra patului imi dau seama ca imi e dor de anumiti oameni, indiferent de ce s-a intamplat intre noi… ca unele relatii s-au pierdut tocmai pentru ca am incetat sa mai alerg dupa putinul sau multul lucru bun pe care il vedeam in ei, de obicei din cauza unor evenimente nedorite. am pierdut oameni din cauza situatiilor nefavorabile sau din cauza neseriozitatii sau pur si simplu pentru ca in orice fel de relatie tre sa mai si primesti. nu m-am schimbat eu, adica m-oi fi schimbat… dar in momentul in care tu nu aduci nimic eu o sa imi iau jucariile si o sa plec. nu mai incerc de mult marea cu degetul… am incercat-o de 2-3 ori cu aceeasi persoana si cu pers diferite si mie nu imi plac suisurile si coborasurile, nu tot timpu. sunt distractive cateodata, dar nu in momentul in care tu iti pui sentimentele pe masa.

cu toate astea sunt momente in care te simti singur… e adevarat ce se spune ca uneori te simti mai singur intr-o multime decat te simti cand esti singur acasa… nu singur la modul de lipsa de comuniune de idei sau ca nu e suficient de distractiv, ci pur si simplu iti doresti sa vb cu cineva si nu stii cu cine. pe scurt nu exista nici o relatie de nici un fel mai importanta decat relatiile cu ceilalti. sunt toate la fel si atunci iti dai seama ca poate te-ai plafonat intr-un ocean de nimicuri si tre sa schimbi ceva. intrebarea e: ce anume? merita?

Leave a Reply

