no money?

nu sunt materialista, (asta inseamna ca nu imi aleg prietenii dupa ce bani au ei, nu umblu cu tipi pentru ca au bani, nu doresc sa profit de pe urma nimanui), dar momentan sunt in momentul de panica generala cauzat de criza economica. asa ca m-am apucat eu si am citit despre criza financiara din ’29 si despre joia neagra si despre toti oamenii aia care au ramas in fundu gol, si despre aia care s-au sinucis si pe mine ma ingrozeste. m-am obisnuit sa am niste chestii nu neaparat minime, dar oricum si azi am avut un soc cand am vazut ca au inchis si astia fabrica nokia si fabricile michelin. adik wtf cand am ajuns noi la electronica am zis ca din telefonie mobila se vor scoate bani cu sacul  si uite ca nu e chiar asa… criza economica a durat atunci 4 ani… acum nu se stie cati ani va dura si nici nu se stie ce va fi, mai ales ca abia a inceput. am inteles ca in aprilie va fi maximul… ne asteapta vremuri grele😦 mai ales pentru cei terorizati de saracie ca mine😐

1 Comment »

  1. ultimasutademetri Said:

    draga mea, as vrea sa te incurajez intr-un fel sau altul. Dar, sociologic vorbind… suntem intr-un mare %&#*#
    Capul sus:) Ne descurcam noi ca suntem fete destepte :p

    A.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

