merry mood

iesle-craciun-italiamie nu imi place iarna, nu imi plac sarbatorile, nu imi place craciunu… mi se pare o scuza jalnica in care oamenii se vad in familie numai pentru ca asa trebuie, nu pentru ca asa simt. nu ma refer aici la parinti si chestii de genu asta, ma refer la reuniunile alea plictisitoare cu tot familionul… in care toti stau la masa si baga in ei ca porcii. anu asta spre deosebire de alti ani, chiar astept cu oarecare interes craciunul si am intrat in atmosfera aia de sarbatori. cred ca are legatura cu faptul ca nu tre sa zambesc dragut anu asta si nu tre sa vorbesc cu oameni care imi displac. sunt prima persoana care recunoaste ca nu imi plac rudele mele, nu sunt ipocrita… eu stiu ca nu imi nplac, ele stiu ca nu le plac.. it’s all cristal clear. si anu asta nu tre sa le vad. happy happy joy joy. deci anu asta astept cu nerabdare craciunu. ah da si mai are legatura si cu faptul ca anu asta nu sunt gazda.. alta chestie care nu imi place sa o fac. de fiecare data ma simt datoare sa ma agit ca un pepsi pentru ca asa se face si pentru ca tre sa se simta toti bine.. si eu dupa aia sunt lesinata. ma rog trecand peste asta… anu asta o sa vad marea iarna si cum eu iubesc marea cred ca asta e un plus mare pentru craciun in general :))

ceea ce e naspa e ca de obicei cand eu sunt entuziasmata de ceva, cum ar fi acum ca vad si muntele si marea in 2 saptamani devine un mare caca๐Ÿ˜€ asa ca…wish me luck with my merry mood

๐Ÿ˜€

7 Comments »

  1. evo4adam Said:

    hey.. nici eu nu sunt foarte mare fan Christmas, dar nu se rezuma totul la familie si cunostinte din familie. eu nu suport sa stau langa ei de Craciun, nush de ce, prefer sa fiu cu amici mai mult sau mai putini buni si sa ne distram in felul nostru, nu asa dogmatic family style.
    Pastreaza-ti merry mood-ul, pentru cei care cu adevarat merita

  2. r Said:

    well babe, good posting. poate imi arati pe cineva care isi iubeste rudele. adu-ti aminte cantecul lui sterian:

    “rudele mele imi dau fiori,
    doar cand le vad la nunti
    si la inmormantari”

    ti pup si poate, cumva, gasim ceva timp sa ne vedem in cele 100 de ore cat am sa fiu pe taram mioritic.

  3. jo Said:

    @ evo4adam … i’ll keep my merry mood macar anu asta. eu ziceam de rude and stuff de craciun pentru ca de obicei craciunu il faci cu familia si de revelion esti cu prietenii… ma rog daca ar fi o famile comprimata in mama tata,bunica-mea si matusimea cred ca ar fi ok sa fac craciunu cu familia…
    @ r… baby stii ca in afara ca tre sa iti vezi familia, pe care o vezi si in africa trebuie in primu rand sa ma vezi pe mine… asa ca ar fi bine sa gasesti mult timp๐Ÿ˜€ ti pup si eu

  4. r Said:

    48 de ore in romania intr-o perioada de 6 luni. nu ma plang ca ne dam cu Defenderul in desert parte buna din timp. dar din alea 48 de ore… ma gandesc cu groaza ca cel putin 20 la sunta …i’m stuck with you:))

    es tevi milu mana darga.

  5. jo Said:

    mai putin de 12 ore??๐Ÿ˜ฆ sad sad puppy.. poate imi traduci si mie ultima parte…๐Ÿ˜€

  6. jo Said:

    ps: am aflat ce inseamna si cica e de bine๐Ÿ˜€

  7. R Said:

    :)) oricum nu aveai de unde sa afli decat de la mine :)) cine-ti traduce tie letona? ti pup


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

