va pup, am fugit…

running11cam asa sunt eu acum. e perioada in care ma agit ca un pepsi si ma implic si fac chestii, de multe ori degeaba… corectez… de cele mai multe ori… pe scurt a inceput perioada de examene partiale si im freaking out as usual. cine ma cunoaste stia asta. asa ca ma bucur de clipe scurte cu cei dragi care sunt in zona si nostalgii cu aia care nu sunt.. asta e perioada in care mi-as dori o zi de 48 de ore si un creier de 3 ori mai mare decat al meu.. poate asa nu m-as mai oftica si nu mi-as mai baga picioarele din 5 in 5 minute, nu as mai injura ca un sofer de tir si nu m-as mai vaita…

viata se scurge totusi linistita in comparatie cu agitatia mea si pe cat pt de mult n-o las sa treaca pe langa… incerc sa ma bucur de tot si am reusit performanta sa implinesc aproape o luna fara sa mai fiu afectata de magariile celorlalti, deci planul meu functioneaza si ma bucur de oameni fara sa ma mai crizez, cel putin de aia care sunt in acelasi zip code cu mine. imi fac mea culpa ca nu am reusit sa mentin relatiile cu toata lumea, dar chiar nu am avut timp. stiu ca suna lame, dar asta e… se stie ca pentru mine prioritatile mele ma privesc in primul rand pe mine, si dupa aia sunt si cativa omuleti haiosi, putini la numar…

daca tot ma mandresc de performantele mele in ceea ce priveste anti-masochismul, am reusit sa scot din peisaj singura persoana care ocazional imi dadea starea de nesatisfactie si nereusita si cred ca de-aia lumea mea e mai roz.. (warm and fuzzy?! :)) )

va doresc o saptamana plina de impliniri profesionale (adica mie imi doresc)

v-am pupat😉

Leave a Reply

