special needs….

dupa ce saptamana trecuta am descoperit cheia la secretele universului si am ierarhizat prietenii si am decis ca unii nu sunt aseara a venit randu unu scurt moment de panica in momentul in care am realizat ca mi-e dor si ca anumiti oameni creeaza dependenta si a fost destul de ciudat, mai ales ca renuntasem sa am atata incredere in oameni incat sa devina parte definita a vietii mele undeva prin clasa a 10-a cand am suferit o mare deziluzie. mama ce emo suna asta. dar asa e.nu am mai acordat nimanui atata incredere incat sa ii zic ce cred si ce simt indiferent de om. am hotarat eu atunci ca momentul in care te implici cu o proportie mai mare de 80% in orice, e o chestie sortita esecului si unei doze de suferinta dupa. si de atunci am inceput sa traiesc safe din punctu asta de vedere. bineinteles ca au mai existat dezamagiri dar nu atat de profunde. nu ma mai atingeau atat de tare incat sa sufar. si atunci a iesit soarele pe strada mea, and it was just sunshine baby….

asa, si ziceam ca aseara am avut momentul meu de panica in care mi-am dat seama ca imi pasa si ca mi-e dor de chestii si ca in mod surprinzator nici unu din noi nu a dat-o in bara in modu lui caracteristic pana acum si ca it’s all good.. si e o chestie ciudata,mai ales ca unii oameni au un talent incredibil sa distruga orice lucru bun care li se intampla, indiferent de ce obstacole au de depasit pentru a face asta, dar nah… sunt incapatanati si se lupta pentru atingerea idealului, sunt auto-distructivi. (da, ma numar printre ei… ) fie ca imi propun sa indepartez pe cineva, sau ca ma sperii si fug mancand pamantul cand vad ca lucrurile sunt stabile (in orice fel de relatie), fie ca incep sa fac glume cretine. cert e ca asa sunt si aparent mai sunt oameni care fac la fel, da’ acum pare altfel in mod surprinzator( asta nu inseamna ca tre sa faci asta daca am zis eu ca e bine, just to prove a point)… acum ca am zis asta probabil o sa se duca totul dracului, dar what the fuck… tre sa crestem si noi la un moment dat sa nu mai fim atat de imaturi in ceea ce priveste relationarea cu alti oameni si eu zic ca pentru mine asta e un pas inainte…

nu ma apuc aici sa dau nume, prenume, data de nastere, inaltime, greutate, culoarea parului sau a ochilor si nici semne distinctive, ca nu suntem la politie, dar banuiesc ca persoana aia oricum o sa se simta acum… ca e o descriere mult prea amanuntita si prea personala… si chestii pe care le stie…

acestea fiind zise, va urez un week-end smecher si nu faceti abuzuri🙂

4 Comments »

  1. dreamer0507 Said:

    Yup electronica si telecomunicatii :))Vezi ce face facultatea din tine?Sad sad times :))

  2. dreamer0507 Said:

    Si acum comment la post pentru ca primul a fost pe langa subiect. Parerea mea e ca daca ne implicam intr-o relatie(de orice fel ar fi ea) si stim ca e ceva mai special in ea,sa dam totul din noi. Sigur poate vom fi dezamagiti,dar macar am trait-o cat de intens am putut.Poate e mai putin dureros sa nu te implici dar e si o ocazie pierduta avand in vedere ca nu poti stii ce s-ar fi intamplat daca te implicai total.Ma rog poate e doar parerea mea. Am trait si eu destule dezamagiri da’ tot asa consider ca e mai bine. Cheers🙂

  3. R Said:

    bea ca uiti.

  4. jo Said:

    stii ca esti o vaca imperiala si ca sugi nu? ;;) lav ya!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

