raspunsuri….

acum cateva zile si in general ma plang ca am intrebari existentiale al caror raspuns nu il gasesc niciodata, dar in timp ce priveam stelutele de pe tavan acu cateva zile mi-am dat seama ca las prea multi oameni in jurul meu si ii las sa se si apropie si cu oamenii nu tre sa te porti frumos. asa ca am restrans cercul de prieteni de la multi la 2 prieteni foarte buni si 3 prieteni si restu se incadreaza in categoria amici sau cunostinte.

am mai facut si o proba. am decis sa ignor oamenii si sa le acord un minim de atentie si guess what? se gudura precum catelusii si sunt amabili si draguti. and the harder you push them away, the nicer they are… pentru mine asta e o contradictie, dar mintea mea functioneaza cu alti parametri dupa cum afirma unul din cei 2 prieteni ai mei. concluzia e ca am descoperit secretele universului si bausem doar apa plata si ma simt tare mandra de mine si de faptu ca sunt vesela si ma agit ca un pepsi… prea putini oameni sunt cei care ar trebui sa conteze asa ca cel mai bun lucru care mi s-a intamplat a fost momentul in care am renuntat la majoritatea, cel putin la chestiunile importante. pentru glume si mistouri sunt buni toti..

4 Comments »

  1. hoinarul Said:

    cineva are parte de prea multa atentie :-“

  2. jo Said:

    now why would you say that?

  3. hoinarul Said:

    pentru ca tu de obicei cand ai parte prea mult incepi sa faci selectii😛

  4. jo Said:

    mmda… se poate, dar sa stii ca e sanatos :d


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

