cu zambetul pe buze

sunt multe chestii cu care m-am invatat si fara de care imi e greu sa raman cu zambetul pe buze, dar ma straduiesc desi de multe ori clachez si dau cu batu in balta. sunt unele lucruri care imi redau instant pofta de viata si azi aveam nevoie de asa ceva… si s-a gasit. de cele mai multe ori avem nevoie de atat de putin ca sa ramanem cu un ranjet tamp infipt pe fata incat ma pufneste rasul… (acum nu ti-o lua in cap :P) eu imi propun multe lucruri si imi doresc si mai multe si sunt si razgaiata si cand nu imi iese ceva ma botosesc cum ar zice cineva. si pur si simplu mi se taie orice chef… asa sunt eu. nu zic ca problemele mele sunt mai presus de ale altcuiva, dar sunt unice prin simplul fapt ca sunt ale mele si ma privesc personal. de aia accept rasfat si cocoloseala de fiecare data because i’m a girl for fuck’s sake…

azi dimineata eram foarte hotarata sa imi bag picioarele si totusi things happen for a reason…

Leave a Reply

