prieteni…

unii oameni chiar merita totul, cel putin din punctul meu de vedere si atunci cand vad ca altii spala putina si ii fac sa se oftice, cand vad ca le dau teapa, cand vad ca sunt dezamagiti ceva din mine se revolta cumplit si isi doreste sa faca dreptate. aseara am vazut din nou ca oamenii nu au caracter si pe fata zic o chestie si de fapt nu fac ce au promis, si am vazut si dezamagirea pe fata unui om drag. de data asta am privit din exterior ca sa zic asa, dar nu detasat si o parte din mine se astepta sa se intample asta si se mai astepta sa vada si oamenii care au stat si au dat tot ce era mai bun. restu au fost niste … dar pana la urma stiu ca de fapt aia buni conteaza, imi pare rau ca eu am ajuns la concluzia asta tarziu si prietenul meu a ajuns la ea abia aseara si vedea un prieten in toata lumea si oferea la fel de mult cat ofeream eu acum ceva timp. ei bine, nu toti merita si e o lectie pe care unii o invata prea tarziu si din nefericire oricand ai invata-o e dezamagitor…. daaaaaar aia buni conteaza rright?🙂

Leave a Reply

