maybe it’s a crush…

citeam azi ce a scris cineva si vorbea despre cum azi poate te plac dar tu nu ma placi si maine ma placi tu dar eu m-am plictisit deja… mie intotdeauna mi-a fost foarte greu sa zic daca iubesc sau nu dar poate nu e such a big deal… si poate ca daca ma trezesc dimineata gandindu-ma la acel cineva si seara ma gandesc tot la el, atunci poate pot sa zic ca il iubesc si mai mult ca sigur conteaza sa traiesti sentimentul in momentul in care exista fara sa conteze ce se intampla dupa… altfel risti sa pierzi o gramada din ce ai putea sa ai daca nu te-ai ascunde cu coada intre picioare, fiindu-ti frica sa accepti ce se ascunde in tine… nu e vorba de chestii foarte siropoase sau complicate, “it’s just that maybe it is a crush or maybe i love him”. de ce ne e asa frica de cuvintele astea… e adevarat ca e complicat de la “i love him” pana la o relatie pentru ca intervine factorul respingerii si multe altele, dar trebuie macar sa fim sinceri cu noi, indiferent de consecinte si de ce s-a intamplat inainte…

am avut acum cateva saptamani o discutie cu niste prieteni despre casatorie in care ma declaram impotriva ei. eu nu ma declar impotriva casatoriei in sine ci impotriva ideii ca ea se bazeaza pe o foaie de hartie. nu o sa pot zice vreodata ca nu vreau sa ma marit si ca nu vreau o nunta draguta si ca nu o sa fiu foarte entuziasmata sa imi aleg rochia si florile si tot… nu pot sa fiu ipocrita… dar discutia aia e o paralela la ce zic eu aici. conteaza momentul foarte mult pentru mine si nu neaparat ce o sa fie maine, dar am timp si pentru maine si pentru poimaine atata timp cat exista azi. casatoria e o legatura clara intre azi si maine si poimaine si asa mai departe si nu neaparat o foaie. pana la urma se rezuma initial la ce ziceam la inceput… ma trezesc cu tine in gand, adorm cu tine in gand… maybe i do love you…

Leave a Reply

