she’s a doll or she’s a bitch

e o proportie egala. ori zambesc frumos si sunt draguta si amabila ori nu ma interesezi sub nici o forma si e ca si cand nu ai exista. dar asta nu e valabil numai pentru mine. daca te uiti atent in jur vei observa ca e valabil pentru toti si ca de cele mai multe ori bisericutele se fac si pe principiul nu ne place de nu stiu cine si o sa ii vezi cum fac misto langa usa de tricoul dolce and cabana… sau de pantalonii de cocalar, de ultima freza de punker/houser/roacker care nu i se potriveste. e o chestie de convenienta si totul se rezuma la gusturi.

totul este foarte simplu, imi placi it’s all good, ma placi it’s all fucking perfect; sau imi placi it’s all good, nu ma placi, i’ll figure it out; sau nu imi placi si restu nu mai conteaza. am auzit cea mai misto replica saptamana asta: “sa nu ai incredere in mine”… asta chiar e cea mai tare forma de publicitate, dar nu prinde, nu ca as incerca sa iti intru in gratii in vreun fel, dar pur si simplu intr-un cerc mare de oameni esti foarte restrictiv cu aia care iti sunt prieteni si de obicei cu cat e mai mare cercul cu atat sunt mai putini prieteni apropiati, daca nu chiar deloc. but hey, asta nu inseamna ca nu tre sa socializeziĀ  sau sa nu te distrezi.

si cel mai misto e cand unele animalutze incep sa vorbeasca mai mult decat trebuie si te trezesti ca le zici nu nu, ai inteles gresit, dar ele nu si nu… si te trezesti in galeata cu rahat, numai pentru ca au asistat la o discutie si nu au calculat cine se afla in juru’ lor.

dar macar am invatat eu sa fiu zambareata si aproape binevoitoare, am invatat sa afisez un zambet maaaaaare cand nu imi convine ceva, doar ca sa nu se vada… deja dau in ipocrizie?

:-/

madonna – give it to me

Leave a Reply

