caut oameni destepti si cu chef de viata!!!!

sunt atat de plictisita si de sictirita si nimeni nu ma poate scoate din ale mele, si cand ii vad pe cei din juru meu ca stau la masa si nu pot inchega o conversatie ma bosumflu si mai abitir… imi e dor de noptile in care nu aveam loc sa vorbim si in care se aprindeau discutii contradictorii in juru unei sticle de vodka sau a unui pahar de fresh de portocale. imi e dor de oameni cu pareri (si astea nu numai strict legate de procesoare sau softuri si alte chestii). mi-e dor de multe lucruri, dar asa sunt eu mai mereu. imi lipseste pofta aia de viata pe care doar vreo 2 oameni mi-o pot reda, in puterile unuia sta, in a celuilalt mai putin.

starea mea de spirit depinde foarte mult de mediul inconjurator si momentan nu imi prea prieste, duc lipsa de activitate, vreau sa vina cineva si sa imi zica hai sa taiem bucurestiul pe jos si sa ne plimbam pe stradute, sau hai sa facem ceva constructiv, hai sa ne dezvoltam o pasiune (nu sa adunam timbre). puii mei, nu am activitate, nu am sugestii, nu am chef. acum serios, nu are nimeni chef de o discutie luuuuuunga?

inceputul de facultate e ultimu’ semn ca vara s-a terminat de-a binelea si ca toate chestiile dragute s-au dus dracu’ o data cu caldura :)  si mai inseamna ca ceva tre sa se schimbe, sau mai multe lucruri… hai sa fugim in lume🙂

4 Comments »

  1. hoinarul Said:

    vai dar ai un chef de scoala… :)) eu nu stiu cum sa-mi fac timp sa ma retrag intr-un colt si sa citesc si tu te plangi de inactivitate. hate you

  2. Levsky Said:

    Poate putem avea o discutie pe tema asta…. lasand la o parte prostia..care inconjoara..tara asta..si cum ai zis si tu..fara software..si alte prostii …

  3. jo Said:

    @hoinaru da, chiar nu am chef de nimic, it’s just one of those days/weeks/months or seasons. u know😉
    @Levsky cu mare placere🙂

  4. hoinarul Said:

    da.. unii oameni nu vorbesc primavara, altii au momentele lor speciale


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

