queen … the love of my life…

aveam vreo 6 sau 7 ani cand mi-a cumparat mama prima caseta… mi-o aduc aminte si acum… pe coperta era freddie mercury cu un ciorchine de banane in cap… ceea ce inseamna ca de 13 ani de zile traiesc cu muzica asta in cap… si ca din punctul meu de vedere nu s-a inventat inca formatia care sa depaseasca ce a insemnat queen pentru mine (pot sa garantez ca nici nu o sa existe)… voce care sa ma atinga mai tare decat a lui mercury nu am gasit si melodiile au marcat unele dintre cele mai  faine zile din viata mea… la sfarsitul liceului si al fiecarui durau ascultam we are the champions…

cand eram in generala si mergeam cu ai mei undeva in concediu casetele alea erau acolo si mereu au fost o legatura de suflet… imi aduc aminte ca eram clasa a 3-a si m-a intrebat un coleg care e formatia mea preferata si i-am spus queen si el a strambat din nas si a inceput sa faca misto si sa comenteze. el asculta genius si trei sud est si ceea ce ascultam eu era “muzica de fraieri” dar mi s-a cam rupt, la fel cum mi se rupe acum. nu m-a interesat niciodata ce muzica au ascultat ceilalti atata timp cat mie imi placea muzica mea si intre noi fie vorba better then queen there isn’t dar am mai zis asta nu? pot sa mai zic de multe ori. 

stateam si ma gandeam noaptea trecuta la cat de mult a reprezentat muzica in viata mea mereu si ca probabil felul in care s-a terminat istoria queen a garantat faptul ca vor ramane in memoria tuturor pentru muuult timp de acum inainte. din cand in cand tvr1 si tvr2 au un documentar si un concert queen astfel incat sa nu uitam ca odata au fost mareti si spun cu toata sinceritatea ca am vazut documentarul si concertul ala de zeci de ori si totusi nu ma pot satura de el. cartea despre mercury am citit-o pe la 10-11 ani si viata lui a fost controversata si haotica si plina de tampenii pe care doar vocalistii unei formatii rock le-ar putea face, dar muzica a fost geniala…

si acum ca info despre trupa… a aparut in ’70 si a fost formata din mercury, brian may, roger taylor si john deacon si au vandut in jur de 300 000 de albume (wow), au avut 18 single-uri care au ocupat prima pozitie, au cantat in hyde park (unde au fost urmariti de 150 000 de oameni), la Rock in Rio (350 000 de oameni !!!!!!!!) , au colaborat cu david bowie la melodia under pressure, au cantat pentru Live Aid pe stadionul wembley si in 1986 au cantat pentru ultima data live in Knebworth Park.

in 1988 au aparut zvonuri ( care s-au dovedit adevarate) ca mercury sufera de SIDA si cu toate astea albumele Innuendo si Greatest Hits II au aparut in 1991. pe 23 noiembrie a tinut o conferinta de presa in care recunostea ca sufera de SIDA si cateva ore mai tarziu s-a stins din viata unul dintre cei mai buni cantareti din lume..

in 1992 a avut loc un concert in memoria lui mercury pe stadionul wembley din londra. la concert au participat def leppard, elton john, david bowie, robert plant, guns’n’roses,george michael,metallica,

in 1995 apare albumul made in heaven

enjoy

4 Comments »

  1. Cata Said:

    300.000 de albume? ai pierdut cateva zerouri pe drum. wiki says: “While it is uncertain how many albums the band has sold, estimations range from 130 million to over 300 million albums worldwide.”

    chiar daca a fost freddie genial, mie mi`a placut de bryan may. omul ala mi se pare un artist desavarsit si mai ales un om bun. din cate stiam freddie tribute de pe wembley a fost organizat la initiativa lui. si a organizat de atunci alte zeci de concerte in scopuri caritabile..

  2. jo Said:

    dap. cata is right you know…my bad :)) si mie mi-a placut bryan may, dar he came up second si intr-adevar tipu’ a facut niste chestii uimitoare. toti 4 au fost wow…🙂

  3. sofia Said:

    queen is the love of my life also.
    iubesc queen. chiar daca am doar 14 ani, nu inseamna ca ascult muzica proasta, sau comerciala, sau ceva asemanator.
    am norocul sa pot sa ma duc la concert, in serbia. nimeni nu il va putea inlocui vreodata pe freddie, dar…….paul rogers nu canta rau, si mai sunt brian may si roger taylor.
    si de mine radeau colegii cand le ziceam ca formatia mea preferata este queen, dar si mie mi se rupea:D

  4. jo Said:

    foarte dragut sofia. keep up the good music. uite, eu nu m-as putea duce la un concert queen fara freddie pentru ca nu ar fi queen. nu am nimic cu paul rogers dar pentru mine asta nu inseamna queen, la fel de bine cum guns’n’roses nu inseamna axl rose si nici velvet revolver🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

