please bring the sunshine back

ana nalick – breathe

de cand ma stiu urasc luna septembrie… intotdeauna inseamna ca s-a terminat vacanta si cand mai sunt si temperaturile astea afara si ploua de cand am ajuns in bucuresti e si mai de cacat. sunt meteodependenta asa ca lipsa soarelui si a caldurii dauneaza grav psihicului meu. nu am chef sa fac nimic. asa ca stau si ma uit la seriale ascunsa sub paturici si scot doar nasu’ afara ca sa nu inghet. ma delectez cu omuletii care vin in vizita si stau la o barfa doua trei si cu care intreprind diverse activitati casnice care devin mult mai amuzante asa. watching tv is waaaaay more fun like this.. mai ales cu un pahar de vodka cu suc de portocale rosii si cu amintirea verii care mi se perinda pe retina si totusi pare undeva mult mai departe, din ce in ce mai departe…

dupa cum ziceam urasc luna septembrie, urasc toamne, urasc iarna, urasc frigul si ploaia si nici macar sesiunile de cumparaturi si zilele de mers la tuns si tot felu’ de chestii care mie imi plac nu au folosit la nimic. tot stare naspa se cheama ca am… cum ar zice un bun prieten de-al meu, momentan sunt o trista care a promis ca o sa il sune cand o sa rasara din nou soarele pe strada jo😛

pana atunci ma duc sa ma ascund sub paturici… sa ma sune si pe mine cineva cand iese soarele sau daca poate sa ma faca sa rad din tot sufletul ca sa oblig soarele sa iasa… v-am pupat copii!

Leave a Reply

