2 luni

in care s-au intamplat multe, care au fost marcate de bon jovi, lucky 13,motoare, break me shake me, de anumite animale crete (mai multe la numar), de cativa prieteni buni, de cativa prieteni mai putin buni care se rezuma la telefoane, de cateva dezamagiri majore care nici macar la telefoane nu s-au rezumat. am crescut si am ramas la fel de imatura, am constientizat multe chestii si totusi am ramas la fel, am fost de nenumarate ori la mare, am ajuns iar in grecia ( :X), am fost la maiden (:X), am fost in vama, am dansat pe plaja pana dimineata, am facut baie in mare noaptea, am facut nenumarate plimbarici nocturne, am ascultat muzica tare in zori de zi, mi-a fluturat vantul prin par, nu m-am indragostit si am pierdut o parte din oamenii care erau in viata mea tocmai pentru ca obiectivele si gusturile se schimba, am devenit mai sincera cu o singura persoana si nu am ascuns nimic pentru ca n-am simtit nevoia de intimitate, am recuperat un om pe care credeam ca il pierdusem si ca nu va mai fi loc de nimic intre noi, am inceput sa imi astern iar gandurile pe “foaia pixelata” si totusi nu am chef azi…

si totusi stau sa ma intreb cum se face ca oamenii pastreaza relatiile pe mess si ca scuza lor ca nu au dat nici un semn de viata este ca “nu ai fost pe mess”. eu sunt aia imatura, dar totusi… relatiile de orice fel nu se pastreaza pe mess decat daca esti in alta tara in mod constant si chiar si atunci lucrurile nu mai stau la fel pentru ca distance fucks up everything

2 Comments »

  1. dreamer0507 Said:

    Oamenii sunt nepasatori si pur si simplu egoisti.Lucru pe care si tu l-ai realizat suta la suta.Nu are rost sa-ti bati capu cu genu acesta de oameni.Ajunge ca ai cativa prieteni pe care te poti baza si cu care stii ca ai multe in comun.Smile:)

  2. jo Said:

    oh well da… ai dreptate in mod sigur… asta a insemnat vara asta… a insemnat ca am vreo 4-5 oameni de care imi pasa mie🙂
    merci dreamer… inseamna ca nu sunt chiar singura cu parerile astea🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

