am s-alerg la mare sa-mi spal sufletul de noroi….

si jm-am curatat de toate rautatile care zaceau ascunse undeva acolo in sufletelul meu. la fel s-au dus si regretele si dorintele de a da peste bot pe care le-au trezit vara asta anumiti oameni in mine. a existat un moment in care m-am simtit urmarita si nu la modul dragut si simpatic… ci la modul obsesiv si enervant. si cand cineva nu-mi lasa loc i go cucu… sau ma rog i always go cucu, dar sunt si oameni care s-au obisnuit ca nu zic chestiile cu rautate si cand le zic stiu ca in relatie cu ei nu sunt nici pe departe atat de rautacioase pe cat par… pentru ca unii oameni pur si simplu sunt conceputi pe acelasi calapod cu mine si nu se atatca la un pizda matii spus cu un suras ulterior si nici nu se sperie la un te iubesc pisi (mai nou pisi a devenit un apelativ obisnuit). sunt oameni care in ultimul an m-au ajutat sa cresc si sa pot trai cu ei paa la limita unde nu mai pot trai fara ei… si oameni care mi-au aratat ca de fiecare data calitatea cu care se lauda cel mai tare e de fapt o gramada de rahat pentru ca sunt atat de dornici sa faca chestia aia incat nu stiu cum sa o ceara. si minciuna este o chestiuta meschina si scarboasa… dar in scurt timp te prinzi si le dai cu flit atat de repede incat astia saracii raman atat de contrariati si cu un zambet d-ala de i don’t know whot hit me….

dar sa nu ne pierdem vremea… ideea e ca vara asta se poarta veselia si macar ideea de a fi impacat cu ce esti si cu ce ti se prezinta drept prieteni si cu cautatul unui om mai special… care poate ca exista deja sau poate nu isi da seama ca el e :)) nu trebuia sa intelegeti nimic din chestia asta

Leave a Reply

