hai sa nu fim emo…

sa nu detaliem iubiri pierdute si nici iubiri care nu pleaca, sa nu ne facem ca iubim doar pentru ca nu am iubit niciodata… hai sa nu dam detalii despre cat de tare doare cand iti da cineva papucii, sa nu stam imbufnati pentru ca vai vai vai nu ma mai iubeste si si-a gasit pe altcineva care e fun… pentru ca poate tu nu esti fun enough, poate tu nu aduci cu tine focurile de artificii si poate nici macar nu imi faci pielea sa se infioare.. poate ca nici macar nu esti suficient de interesant incat sa ascult ce zici tu acolo, poate ma plictisesti si tu si felul in care vorbesti, poate ca pe strada pe care stai tu nu rasare soarele pentru ca sunt numai blocuri de 20 de etaje si stii, mie chiar imi place soarele mereu, dimineata, la pranz si chiar si atunci cand e pe punctul sa apuna. cred ca de pe strada ta nu se vede nici marea asa ca dimineata cand ma trezesc mahmura si ma intind dupa pachetul de tigari nu pot fura cu ochiul stang un coltisor de mare ca sa imi umplu bateriile dupa o noapte agitata. noptile mele sunt mereu agitate si zilele la fel asa ca am nevoie de un foc mare de artificii si de o discutie care sa imi aprinda neuronii pana obosesc. dar nu vreau sa imi zici despre filozofia lui nietzsche si nici despre ce parere are kant, ci despre filozofia ta de viata, fara aroganta, dar cu o usoara doza de egocentrism. doza aia o sa ma faca sa incerc mai mult si sa imi dau seama ca daca intind mana nu am nimic si ca daca pocnesc din degete raman doar cu sunetul care s-a estompat.

nu dau 2 bani pe filozofiile ieftine pe care le citesti pe blogul lui gigel sau al altcuiva. glumele care se repeta sunt pentru altii. macar daca repeti gluma sa o spui cu un alt ton, asa ca in role-playing ca sa nu sesizez din prima…

si totusi depinde din partea cui vin toate astea pentru ca exista si varianta exact opusa pentru ca eu nu sunt aceeasi persoana care eram acum 5minute si sunt capricioasa si rasfatata… but c’est la vie…

We’ve been slaves to this love

From the moment we touched

And keep begging for more

Of this resurrection

ps: am corectat greseala. multumesc gogu😉

2 Comments »

  1. Gogu Said:

    *Nietzsche

  2. Ioana Said:

    there was a time…when i could breathe my life in you..

    bine mai zice.

    faina postarea, gotta say, the title doesn’t do it justice.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

