i never learn….

niciodata si absolut niciodata nu invat pentru timp indelungat din greseli cand e vb de anumite persoane si le repet de mult prea multe ori, cu ochii larg deschisi si cu zambetul ala care zice fuck it eu oricum stiu ca maine se duce dracului da’ tot tre sa traiesc pentru acum, pentru urmatoarele 5minute pentru ca daca ar fi simplu cand e vorba de oameni nu prea as mai fii eu. asa ca ma avant cu nebunie spre vid, faranotiunea elementara a timpului sau a oamenilor din jur. e nebunie pura care imbraca toate formele si de multe ori da spre distrugere de sine, de parca in mod tainic eu urasc ceva ce sta ascuns in mine si vreau cu orice pret sa distrug acel ceva.

nu sunt texte de hai sa fiu eu the heartless bitch dupa cum afirma R. cand face misto de mine si de pisicile cu care o sa locuiesc eu cand nu o sa ma mai inghita nimeni, dar hai sa fiu serioasa ca am tendinta de a indeparta oamenii in momentul in care un ceva imi displace… dar pana la urma viata e un cerc vicios eu imi bat joc de tine, x isi bate joc de mine si de x si-a batut joc y pentru ca e greu sa fie un punct de echilibru intre oameni mai ales cand unii sunt atat de slabi incat sunt folositi pe post de presuri de sters picioarele. la o adica fiecare avem cate o persoana in fata caruia ne facem mici si cedam si tot asa…

Leave a Reply

