povestea merge mai departe

acum 1 an de zile imi juram ca mai bine decat liceu nu se poate… ca nu se pot inlocui unele chestii, ca am trait chestii ce nu pot fi inlocuite sau uitate si ma trezesc azi… dupa aproape un an de zile ca unii oameni pleaca acasa pe durata verii si ca lasa un spatiu vacant… ca facultatea nu e nici de departe atat de naspa cum credeam, ca oamenii faini se aduna si pe strada mea si ca ne distram cum stim noi mai bine…

ideea nu am conceput-o singurica ci ca urmare a unor discutii prelungite cu un nenea cu prea multe sprancene pe metru patrat care ma cam obliga pe mine sa ies din superficialitate si sa zic ce gandesc… si culmea nu ma simt presata sa fac asta… ideea e ca s-a mai dus un an si ca sunt chestii care imi vor lipsi cu siguranta… nu tu( asta ca sa nu te simti flatat ca am adus vb de tine)

nu o dam in chestii tragice da’ unele chestii iti starnesc dor si puii mei… a fost prea fun sfarsitu de an si … oh nevermind… ne vedem la un suc sa va povestesc:P

 

Leave a Reply

