poate imi da tactu cu coranu’ in cap

asta a fost cea mai distractiva replica oferita de cineva in ultimele luni… pentru ca am facut gratar si pentru ca ne-am distrat pana la epuizare … adica nu ne mai puteam ridica de pe iarba si daca ne ridicam gravitatia ne era potrivnica… alta replica memorabila a fost aia cu nu toti inghit unii scuipa (vezi lumy). ei bine luni am inceput oficial vacanta (unii dintre noi… muahahaha pisi tu esti in sesiune >:) ) si am pus-o de gratar… toate bune si frumoase numa ca gigeii de la cora au decis sa faca inventaru’ ca sa pierdem noi timpu… si am ajuns la carrefour… am facut pac-pac cumparaturile si dupa aia a trebuit sa stam sa treaca trenu’ si ne-am gandit ca sintagma partyyyy uuuuu nu e cunoscuta de toti asa ca am decis sa dam muzica tare-tare (vama veche – prieteni) si sa iesim pe geam la masina… si sa dansam/urlam/cantam (al 2 lea personaj e cunoscut de prieteni drept le tatar sau pisi prefere) bun a trecut trenu… am ajuns si ne-am pus pe baut, pe jucat magarusu, pe gratarit si pe distrat

bataile cu apa au fost de milioane… mary a facut baie imbracata tocmai pentru ca e scorpie… ne-am alergat cu furtunu, galetile si borcanele de apa… am cazut in fund pe iarba si am ras cu lacrimi… am mai ofilit un ghiocel… (prietenii stiu de ce ) :)) rraducu a facut baie in timp ce dormea in leagan, lumy a dat la gioale si la pus pe alex in cap…

am cantat si la chitara (multumiiiim fane). si au fost multe melodii… titlul de cel mai bun fotbalist ii revine gabitzei (imi pare rau baieti)… cert e ca a fost o zi luuuuunga dupa cum afirma unii oameni… anyways detaliile picante le pastram pentru noi…. but it was fuuuuun…. in asteptarea celor 2 sapt de chef din septembrie predau legatura…

sper ca sorin e multumit de noua directie in care se indreapta blogul, “fanii” trebuie sa se multumeasca cu detaliile oferite, lumy tre sa taca in anumite momente ca alta data o bat… vacanta placuta…

 

6 Comments »

  1. Sorin Said:

    Bay ai un stil inconfundabil=)) sa mor de ras,nu alta…Ai uitat cateva replici celebre”Tatar te vede masa de la balcon” sau cateva mici detalii cum bunea si tataru au cazut de vreo 20 de ori in acceasi “gaura”,cum din 100 de mii de masini mateo are un stil inconfundabil(o fi de la masline?) si ar mai fi cate ceva de spus dar…POATE IMI DA TACTU CU CORANU’N CAP

  2. jo Said:

    ba mateo chiar are stil…. stilu smuls… dar el e pisi c al nostru si e adorabil :)))

  3. lumy Said:

    ce sa mai zica si lumy…ziua de ieri a fost intr-un stil “inconfundabil”, prea multe evenimente intr-un timp atat de scurt…oricum de la caldura cred nu-mi mai amintesc chestii gen: fane a cantat la chitara? de unde au aparut zgarieturi pe toata mana cand nu tin minte sa ma fi intersectat cu vreun trandafir..ca sa nu mai zic..am pupat-o pe doamna mami? oricum tatar de neuitat, raducu sarind garduri “ajutat” de bunea. Deci chestii imi amintesc,dar din prima parte a zilei…mais oui, mais oui ..au revoir mon(tout les) pisi et mon bubu😀

  4. lumy Said:

    ah..et mon mujdei a fost fantastic… nerecunoscatori c sunteti..

  5. Cretzoseniaprefere Said:

    in ceea c priveste gratarelul plin d picanterii si d voie buna…am putea afirma k a fost chiar binevenit.desigur nu putem sa omitem momentele in care unii dintre noi s-au tolanit la soare sub pretextul unui bronz cat mai uniform(omitand sa precizeze k pamantul incepuse sa se miste din c in c mai frenetic capatand p alocuri chiar si maaaaaariiiiiiii cratere).Noi,cei care am luat parte la acest minunat si educativ eveniment,nu putem sa nu apreciem numeroasele complimente facute d catre gratioasa si dragutza noastra gazda mai sus…..tot c putem spune este “Cassandra esta muerta!!!!!!!!!!!”(pt cei cunoscatori :P)

  6. bunea Said:

    si o gaura maaaaaaaareee


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

