viata este viteza…nu poti sa te-opresti… te strivesc cei din urma…

chestia asta am scris-o acum cateva sapt da’ timpul meu e limitat si trec din ce in ce mai rar pe aici… but here it is…

“sunt atatea persoane inchise in mine si se lupta pentru a iesi la iveala si trec de la rosu la negru si de la agonie la extaz… nuante de gri nu exista pentru ca pentru mine nu exista cale de mijloc. e totul sau nimic. nu pot sta in mediocritate in anonimat sau in umbra… it’s all about the spotlights for the “diva” (asta pentru cunoscatori). e plictisitor si anost. daca nu am focuri de artifii nu e noapte. stelele si luna sunt un cliseu pentru cei romantici… pentru mine sunt niste chestii fumate intr-o seara de vara cand mai aveam idei de-astea puerile… cand nu eram cinica si sarcastica… nu exista nici fat-frumos si nici balauri… si daca ar exista fat-frumos, oricum chirila il uraste asa ca nu are nicio importanta. mie imi plac lucrurile noi, alea care iti injecteaza adrenalina in sange si te fac sa fii peste tot intotdeauna. eu vreau agitatie si refuz stari de beatitudine si contemplare. alea sunt pentru oamenii obisnuiti si lenesi, si chiar si pentru aia reprezinta un ideal greu de atins . pentru mine e o sfasiere continua a unui eu macinat de stari de nebunie. eu nu sunt multumita niciodata si tot ce am e sub nivelul asteptarilor mele.. not good enough asa ca decid sa ma fortez pana la extenuare fara sa fiu convinsa ca e ceva palpabil, fara sa stiu daca e posibil. si asta e doar o mica bucatica de nebunie… there’s plenty more… intr-un haos ordonata daca exista asa ceva, atunci eu sunt regina in imparatia haosului ordonat…

metode sa te eliberezi?… zero… asa ca ramane sa dai frau liber demonilor fara sa iti pese de victimele colaterale”

Leave a Reply

