ghidul lenesului…

m-am apucat din nou de citit si dupa belle de jour-aventurile intime ale unei prostituate londoneze, care e o carte dragutica, simpluta, de citit cand nu ai ce face si nu ai altceva de citit, am inceput sa citesc ghidul lenesului.

revenind la belle de jour. dupa cum zice titlu, cartea respectiva trateaza viata unei curve. nu e nimic impresionant.adica pe mine una nu m-a lasat paf. mereu au fost o gramada de baieti prin preajma asa ca nimic n-a fost nou urechii mele. prima pagina a socat lumea prin jur:”anal is the new black” wtf…nu s-a obisnuit nimeni cu afirmatiile spuse de dragul de a soca?

iar ghidul lenesului e o carticica adorabila, dar care nu mi se potriveste absolut deloc, adica nici macar in mom in care mor de lene nu am atata lene in mine :)) cartea e dragutica, anumite chestii chiar sunt inteligente,dar mi se par trase de par.

ma apuc de citit colorado kid de stephen king…

have a nice day…night whatever

1 Comment »

  1. dastapane Said:

    Eu as citit ghidul Lenesului dar imi e prea lene


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

