hoinarind

Cu tine vreau s-alerg… Cu tine vreau sa rad…Cu tine vreau sa tac…Cu tine vreau sa plang…Cu tine vreau sa sper…Cu tine vreau sa iert…Cu tine vreau…

ma plimb pe strada de parca n-ar mai fi nimeni in jur si imi rasuna acelasi refren in casti… ma uit prin oameni si am mintea blocata intr-un coltisor obscur, undeva de unde nu stiu cum sa ies… sunt intr-un hol in spatele unei usi inchise. cheia dracu stie unde s-a pierdut, cred ca m-a lasat cineva aici, dar nu-mi aduc aminte cine mai exact sau cand. m-am trezit aici si nu stiu cum sa ma strecor afara, acolo unde eram acum cateva luni bune, unde sesizam cand ploua sau cand cineva sta bosumflat langa mine.  knock knock… e cineva in spatele usii acolo? vreau si eu niste servetele demachiante ca sa imi sterg tona de fond de ten de pe fata si zambetul cretin si total fals… deja ma strange fata si mi-au obosit maxilarele… nu pot sa fiu mereu cu zambetul ala pe buze. am obosit. aveti demachiant? vad ca a fost destul de prost inteles zambetul… nu sunt ok mereu, sunt chestii care ma deranjeaza, am si probleme, unele chestii dor al dracului de tare si uneori usa aia inchisa din fata nu e numai in capul meu… uneori dau de un zid de beton si eu am o dalta in mana… nici macar sa modelez nu pot. doar zgarii si cad bucati de moloz pe jos.. se duce dracu tot’.. se face praf si se imprastie cand sufli, se pierde si nu mai poti reasambla. nu e un joc de lego, e viata… culmea e ca ma uit la ea ca la un film, unul prost, adica tipa care joaca rolul principal joaca tare prost, pierde detalii, se balbaie si falseaza. se vede ca e doar o amatoare si ca de fapt habar nu are la ce se rezuma de fapt rolul ala. e atat de fals ce joaca incat ma intreb daca pana la urma o sa fie in stare sa redreseze cumva ceva sau ia direct zmeura de aur.

filmul s-a terminat…

si si? si a jucat prost… eu zic ca ar trebui sa renunte la meseria asta si sa gaseasca ceva la care chiar se pricepe suficient de bine incat sa nu mai para o mare mare gafa.

bine-bine si totusi e cineva in spatele nenorcitei aleia de usi? cineva? daca gaseste cineva cheia sa o indese pe sub usa sau daca stiti sa spargeti yale.. mi-ati fi de un real folos, poate asa ies si eu din holul asta…

si a dat cineva peste mine pe strada si m-am dezmeticit si am vazut niste umbre, nici macar oameni… iar ploua

Leave a Reply

