se poate sa fie zi… se poate sa fie noapte…

mi-am recitit blogul de pe 360 asa pe sarite… cautam o poza si intamplarea face ca era printre pozele de la inceputul blogului asa ca mi-am clatit ochii cu sentimente autentice… alea chiar erau sentimente si erau emotii si visam cu ochii indreptati spre acel ceva care ma facea sa ma ridic dimineata din pat si sa incerc. scriam de dragul de a scrie si de dragul de a imi intinde ideile pe foaie… o foaie pixelata, dar tot o foaie. traiam cu maxima intensitate si cu 5 grame de iluzie pe care le rasfiram pe multele kilograme de rahat pe care le gaseam pe drum… si alea 5 grame faceau ka-boom si se transformau in amintiri dragi. acum nu pot zice ca am amintiri dragi pentru ca fie sunt prea recente , fie nu implica sentiment ci doar un munte de superficialitate.

m-am distrat muuult de tot in ultimele luni si am facut cele mai tampite chestii cu putinta, de care nush daca sa fiu mandra sau sa le regret. m-am obisnuit sa nu regret nimic si nu incep acum…

da nu pot privi cu nostalgie ce a fost si cum am trait si cum ma bucuram de multe nimicuri si acum ca am mult mai mult m-am schimbat atat de mult incat acum nu ma mai pot identifica cu ce era acu 5-6-7-8 luni…

nu-mi pot da seama cand am devenit cinica si cand am inceput sa zic ce cred fara sa-mi mai pese pe cine supar… cand am acceptat sa fiu pupata in fund ocazional de dragul de a ma simti in centrul atentiei. e ca un mic gol de memorie. imi aduc aminte ce a fost si ziua de azi… cum s-a ajuns aici e cu un mare semn de intrebare…

acum… ce o sa fac in privinta asta e o intrebare la care nu stiu sa raspund acum… imi aduc acum aminte ca si hoinaru a avut un moment d-asta… as putea zice ca el s-a trezit inaintea mea… oh well…

Leave a Reply

