negare

m-am obisnuit sa neg tot ce nu imi convine, sa ma prefac ca nu exista si chiar merge in 80% din cazuri, merge sa refuz ca exista o problema si sa raman cu un suras pe buze. ignor ce nu imi convine si imi inghit trairile si de cele mai multe ori imi e bine sa nu fiu eu si sa nu imi intind viata pe tava. sa las sa se vada doar atat cat vreau eu, cu riscul de a parea o persoana rece si neinteresata decat de ceea ce vreau eu.

de cele mai multe ori imi e clar ce vreau si totusi imi e greu sa imi fac o schema cat de cat logica cu ce imi trebuie pentru asta si chiar si mai greu imi vine sa le transmit celor din jur ce e cu adevarat important si ce vreau de fapt. se poate ca gradul de reticenta in cazul meu sa fie foarte foarte mare si gradul de incredere mult prea mic. sunt bubite la creier pe care le am si sunt multe. si sunt sechele cu care am ramas si temeri mari si late. e adevarat ca ma gandesc mult prea mult la ce mi se intampla si la maniera in care sunt croita. imi analizez toate reactiile si nu numai ale mele si imi bag capul in fata fix pana unde cred eu ca trebuie si daca nu am un pingback nu mai fac nimic si ma ascund sub carapace si gata. acolo se termina tot.

in ultimele zile iar m-am gandit prea mult la mine si la cum se perinda diverse emotii si gesturi si oameni prin viata mea. si m-am dat vreo 3-4 metri in spate si am observat si nu mi-a placut ce am vazut si am dat nas in nas ori cu aceeasi reticenta, ori cu multa nepasare,ori cu mult egoism… nu imi dau seama care e mai rau din astea doua…

pe de alta parte recunosc si eu masura in care am tendinta de a pastra totul la un nivel formal si fara complicatii, de parca totul s-ar putea rezolva la un nivel simplu, la fel ca intr-o comediuta americana. cert e ca undeva trebuie sa schimb si sa revizuiesc ceva, ceva ce nu stiu inca ce anume e…

J’ai compris tous les mots, j’ai bien compris merci

Leave a Reply

