martisoare….

cand eram mai tanara chiar imi placea ziua de 1 martie… imi aduc aminte ca prin scoala generala in fiecare an de 1 martie mi se parea cate un tip mai rasarit si asteptam sa vad ce primesc de la respectivul… si era special si stateam si visam cu ochii deschisi (la fel cum fac si acum)…. si primeam buchetele mici de ghiocei si de la tata cate un cosar in fiecare an si frunze de trifoi cu 4 foi… in fine chiar era o zi speciala… am primit martisoare de ieri si flori si bombonica buna de la alex… aveti aici poza cu bombonicile ;))

photo-0022.jpg

nu-mi place ca incep sa trec cu vederea valoare unor chestii marunte si nu e bine… ar trebui sa ma bucur de toate chestiutele… o sa incerc sa fac asta…. pana la urma nu pierde nimeni nimic daca incerci sa treci de stratul superficial al lucrurilor… asa ca, bucurati-va de toate nimicurile posibile azi, si de ce nu si maine, si poimaine… si in fiecare zi 

Leave a Reply

