things i hate

sunt rautacioasa azi… m-am saturat de prosti si de inculti, de oameni care nu sunt in stare sa lege 2 fraze fara sa scoata o perla din fundul sufletului de te miri daca au ajuns vreodata la ora de limba romana.. e chiar atat de greu sa ai un vocabular care sa nu fie doar coaie, pula, pizda,fut?? sunt destul de scarbita de nivelul de incultura din jur si de oamenii care nu fac decat sa se fofileze si sa racurga la tot felul de tertipuri ca sa evite situatiile dificile. culmea e ca romania incurajeaza asa ceva si ca lor le merge cel mai bine. e frustrant sa vezi cum nu sunt in stare sa faca nimic dupa ce termina o facultate si dupa ce se angajeaza si intra in viata. e frustrant sa vezi cum toti mizeaza numai pe dat tepe celor din jur.

sistemul actual incurajeaza chestia asta si ii imbratiseaza cu drag… mai mult de atat. am adoptat cu inima deschisa idiotenia americana ca tre sa se axeze toti numai pe fasiuta lor ingusta. ce conteaza daca exceptand programare sau fizica nucleara, oamenii aia sunt zero barat si nu se descurca in viata, ce conteaza daca in afara de contabilitate sau pr aia chiar nu stiu absolut nimic si sunt pierduti. nu-i nimic angajam un gigel sa faca asta, o gigica sa faca aia si ne-am scos!!!! “se merita” sa faci asta in romania. nu am pretentia absurda sa fie multilateral dezvoltati, dar macar niste chestii elementare pentru cultura generala sa ai… chestii care sa iti ramana tie…

esti un tocilar infect daca ai citit mai mult de 2-3 carti, daca mergi la teatru sau daca ai auzit de brahms. daca ai mai ascultat si dvorak esti chiar ultimul ratat. acum va invit sa cautati pe google sa aflati cine e nenea ala. nu o sa ma apuc sa vorbesc in timpul meu liber de asa ceva, dar poate odata si odata o sa se iveasca prilejul sau o sa imi foloseasca chestia asta. nu vreau sa par nici snoaba si nici aroganta, dar este trist ca la 18,19,20 de ani, nivelul de incultura sa fie atat de ridicat. este trist ca oamenii astia vor avea copii si copiii lor vor fi si mai inculti si cu o cultura si mai limitata de yahoo messenger si odc , e trist ca in loc de o piesa de teatru vor downloada ultimul film de box office. eu chiar nu-mi doresc asta

think about it

Leave a Reply

