primavara cu ghiocei

imi plac cadourile si surprizele…imi place cand oamenii se gandesc sa faca o surpriza dragutsa… am primit ghiocei azi… mersi vic si sosy.. chiar a fost o chestie foaaaarte jmekera.. ca nu ma asteptam si dupa ce am facut ture prin super facultatea aia ca sa ajung la seminar, asta m-a facut sa retrezesc spiritu de primavara in mine… am super super chef de viata si de agitatie si de zbenguiala si de plimbarici…

am rabdare sa ascult, sa fiu mai draguta decat sunt in mod obisnuit cu oamenii.. primavara are un efect benefic asupra mea. visez cu ochii deschisi si mi-e frica ca o sa ma trezeasca cineva… mai lasati-ma sa visez…

cum zicea o melodie destul de draga mie… am doar soare prin vene. ar fi buna oleaca mai multa adrenalina si mai mult ras, si mai multa bunadispozitie… se poate mai mult??? oare? mereu e loc😀
la facultate cursu de sb(software birotica) il facem cu o tanti cu un nume ciudat si dl radu a botezat-o baba angelica si s-a gandit sa-i faca un porcusor pe care va invit sa il ingrasati… porcusorul ne e foarte drag asa ca dati click aici ca sa ingrasati porcusorul

1 Comment »

  1. Vic Said:

    inainte de toate suntem oameni…s de fapt asta uitam sa fim…sunt de parere k nu exista oameni rai…ci inconstienti…nu zice vic asta…asha sta treaba…suntem mai buni decat parem…vine primavara…sau pt unii a venit:P…ideea e ca mi-as dori k optimismul sa nu fie doar o calitate…e ok nu?ce ziceti?…love is the answer😉


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

