copilarie…

vorbeam azi cu cineva despre copilarie si am ajuns la concluzia ca.. in momentul de fata pustii nu mai au copilarie. cred ca am fost cam ultima generatie de copii care au cunoscut jocurile alea consacrate, nu nfs, nu internet cafe, nu fifa… franuza frate si sotronul si leapsa si tara tara vrem ostasi si 1-2-3 la perete stop si muulte altele. jocuri care se petreceau in fata blocului cu alti copii. si am sprijinit si gardurile.

imi aduc aminte ca pe la 6 ani am primit o papusa barbie din usa. in romanica nu se gaseau si am fost extaziata. mama nu ma lasa sa ies cu ea, da eu o scoteam cat eram singura acasa si ieseam si ne jucam in spatele blocului cu papusile. duceam papusa in casa pana sa vina mama de la serviciu si asa s-a intamplat in fiecare zi pana a aparut o tiganca. asta a vrut sa imi fure papusa asa ca am alergat-o pana mi-a dat papusa inapoi. le faceam noi hainute pentru ca alea cu care era imbracata ea din fabrica ramaneau fara arici. faceam povesti si era amuzant. uneori imi pare rau ca am crescut asa repede si n-am apucat sa ma bucur de chestiile care au aparut in ultimii ani.

azi copiii sunt atat de rasfatati si nu sunt in stare sa se mai bucure de niste chestii aparent neimportante, dar care fac cat 1000 de lucruri materiale. de fapt nu se mai bucura de nimic. au tone de jucarii care zac luni in sir. isi pierd interesul pentru ele tocmai pentru ca au foarte multe. eu am si acum un catelus de plus pe care il cheama pitu si pe care l-am primit pe la vreo 10 ani. e singura jucarie de plus pe care am pastrat-o

ei nu mai vad nimic spectaculos in copilarie. e vorba numai despre tonele de jucarii cu care parintii ii rasfata si care nu au nici o importanta pentru ei. li se pare ca totul li se cuvine. probabil sunt geloasa ca nu am avut parte de atatea, dar pana la urma zic ca e mai bine. am alta notiune asupra chestiilor care imi sunt oferite. n-as schimba copilaria pe care am avut-o eu la bloc pe 1000 de copilarii presarate cu yahoo messenger si jocuri tampite pe calculator. but that’s me

1 Comment »

  1. Ferdy Said:

    Amintiri şi multe alte lucruri ce ne fac viaţa frumoasă.
    Nimănui nu îi mai pasă de copilărie.Trist,dar adevărat.
    Foarte interesant post,succes în continuare.
    Te aştept şi pe blog-ul meu!🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

