it’s a sorta fairytale with you

sau ar putea fi… i just want my life back… sunt cu mintea in alta parte, nu sunt niciodata cu picioarele pe pamant, mereu imi fac planuri. de cele mai multe ori nu depind de mine…

am gasit o melodie care pe mine pur si simplu ma rupe… imi descrie starea de acum. poveste cu zanutze urbane. cand eram mica imi doream sa fiu o printesa, dar cine nu isi dorea… cred ca undeva in mine a ramas ceva de genu asta, dar nu prea imi iese :-j asa ca imi traiesc povestea cu printese in cap… viata nu se potriveste cu ce e in mintea mea mai niciodata. so… i want my fairytale to be a real fairytale, una urbana…🙂

asta e mel

tori amos – a sorta fairytale

2 Comments »

  1. Laura Said:

    it’s all about your story, cu cine o construiesti, in ce fel…probabil ca exista o mie de tipuri de relatii si o mie de tipuri de iubiri, dar cel mai fain e ca (banuiesc eu) majoritatea recunosc in senzatia data de melodia/clipul asta ceva trait doar acolo, in povestea lor. secret public. ;))

  2. beheader69 Said:

    corect


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

