wannabe…

din categoria cat de pokemon-itza sunt eu… recunosc aici in fata netiunii, fara nici un fel de rusine ca pe la 14 ani avril lavigne era idolul meu :”>
mi s-a parut foarte tare tipa cand a aparut… si cum se imbraca si nonsalanta cu care aparea. parea foooarte ok… si cand a aparut sk8er boi am avut o revelatie (no, i don’t skate) da oricum mi s-a parut geniala melodia aia si cum era ea acolo si cam asta e motivul idului de ym atat de lame… ma rooog

acum s-a schimbat si merge pe principiul sex sells dar parca acolo undeva tot a ramas ceva din pustoaica aia care nu se machia intens si care avea pantaloni negri 3/4 si largi si curele si bratari de rockeritza. oricum am revazut recent clipurile la sk8er boi si asta nou… sau ma rog mai nou de la girlfriend. in asta nou are ceva din pink. cel putin asta e prima comparatie care imi vine mie in minte. oricum ca tipa mi se pare foarte tare ;))

so this is me… wannabe sau cum vreti. nu prea conteaza🙂

prin urmare… asta a fost:

Sk8er Boi

asta e acum:

Girlfriend:

Leave a Reply

