cum am crescut…

intr-una din pauza shuffle-ul meu mi-a amintit de asta…

ma ingrozeste ideea ca voi imbatrani…eu inca refuz ideea ca fac 20 de ani in mai. cand am facut 19 am decis cu andreea ca noi suntem 18 forever. da noi suntem nascute in aceeasi zi😀 si mi-e dor de ea in fiecare zi oricat de lame ar suna… da’ eu n-am frati sau surori si ea a fost inlocuitorul meu… am stat 4 ani in aceeasi banca si i miss every minute…:D inca mai traieste asa ca nu tre sa fie lacrimogen … e doar nostalgie pentru liceu🙂

asa… cum ziceam imi e groaza de ce o sa mi se intample peste cativa ani… daca nu iese totul cum vreau eu. am planuri mari si mi-am propus atat de multe chestii si vreau sa-mi iasa toate si sa am o poveste cu happy end…

vreau sa am o familie, asta presupune un om fara idei fixe si fara idei preconcepute, sincer si spontan. de ce spontan? ca sa echilibreze faptul ca la anumite faze sunt foarte calculata. asa imi mai doresc sa nu fiu genu de femeie intretinuta de barbat, sa am o cariera a mea ca sa nu am vreodata regrete ca am pierdut timpul invatand. nu vreau sa ma trimita nimeni niciodata la cratita pentru ca doar de asta as fi buna. deci si jobul e foarte important. mai vreau sa fiu sanatoasa si eu si cei din jurul meu. vreau si o viata sociala destul de activa, nu vreau sofer, vreau multi cai putere. nu imi dau seama cat de importanti sunt banii, dar cred ca si ei au locul lor, asta ca sa nu existe frustrari. si vreau intelegere. nu stiu cat de mult depind toate astea de mine, cert e ca mi-e frica de esecuri si de moarte si de varsta. deci vreau o viata perfecta si un suflet de copil🙂 refuz sa ma maturizez si sa nu mai pot visa cu ochii deschisi.

cum dracu va fi peste 4 ani cand vacanta de vara n-o sa mai aiba 2luni si va avea 2 saptamani, cum o sa fie cand o sa am un program pe care sa trebuiasca sa il respect, cu trezit dimineata si tot tacamul…?! aveti idee? eu nu imi pot da seama cum o sa fie…

4 Comments »

  1. Cata Said:

    planuri serioase, planuri calculate si totusi independenta. taurii rule😀

  2. Ela Said:

    Cum o sa fie? Ideea e ca fiecare perioada a vietii are ceva frumos! Tot ce pot sa spun este ca si eu simt acelasi lucru ca si tine. Am tot 19 ani …si imi doresc sa nu implinesc niciodata 20 !😀 Dar n-avem cum sa impiedicam asta… tot ce ne ramane e sa ne bucuram de tot. Chiar daca nu mai esti colega de banca cu Andreea, vei gasi o alta “Andreea” si la faacultate, care ar putea sa o inlocuiasca pe prima, vrand, nevrand…

  3. David Said:

    🙂 eh ehh… de ce crezi neaparat ca asa trebuie sa iti fie viata? ma refer la trezit de dimineata, monotonie, vrei viata parintelor tai? nu crezi ca se poate ALTFEL?

  4. jo Said:

    viata parintilor mei e ok…. numai ca mie nu imi plac lucrurile stabile si dintr-un anumit punct de vedere maturitate presupune si stabilitate… si griji si responsabilitati si cine zice ca nu e asa e mai imatur ca mine… ori pe mine ma indispune ingrozitor sa am 2 zile la fel… ma plictisesc oamenii constanti si statici….


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

