one down :)

da dragii mei a trecut primu examen din sesiunea propriu zisa… ma pot declara fericita posesoare a unui 5… de care sunt al dracului de mandra… m-am crizat si panicat azi toata ziua si am fost cu moralul la pamant. noroc ca mai sunt oameni care se intereseaza de soarta mea si care au incercat azi sa ma inveseleasca si a functionat intr-o anumita masura… deci da… am luat 5… mai am un singur examen de dat cu mateescu… :)) mai interesant a fost ca i-am zis lu mama si dupa un timp m-a intrebat daca nu o mint :)) (asta este pentru ca i-am povestit de metoda cu ii zic ca am luat si de fapt nu)… ma rog i-am aratat nota si a fost ok… no biggie… toata lumea fericita ca am luat examentu… singura nota pe care o am scrisa in carnet e un 5… va dati seama cat de fericita e mama, care a avut un copil cu note cat de cat mari…๐Ÿ˜€

ma rooog… amr 4

va pup๐Ÿ™‚

jo

2 Comments »

  1. Radu Said:

    You know you owe me some tequila, right?๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€.

  2. jo Said:

    da radu…la munte… 16 feb… fara numar๐Ÿ˜€


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

