cum ajung oamenii pe blog…

pai e simplu… statistica oferita de worpress imi zice ca azi un individ a cautat ” girafe cand se fut” mare ti-e gradina… ma intreb ce fel de om e ala care vrea sa vada cum se fut girafele… :))

alti oameni, multi de altfel cauta jo simplu… ii inteleg… probabil astia ma cunosc😀 si sunt oamenii aia ok… si normali la cap (in limitele posibile… de vreme ce citesc aberatiile pe care le scriu eu aici)

mai sunt oamenii care viseaza chestii legat de ce scriu eu si unul dintre ei mi-a marturisit ca a visat ca i-a taiat un deget cu cutteru domnului de xerox din leu… si beregata ulterior.. si nu, nu este un cretin omul ala, e chiar foarte tare :)) da pustiule, chiar esti tare😉

asa… mai sunt oamenii aia multi la numar care cauta “placeri,sex”. cel mai mult am ras cand am citit ca un nenea a cautat pe google: “oameni cu pula mica”…. de ce ti-ai dori asa ceva?
=)) si ar mai fi… curve bune de pula… si alte derivate…. la care se adauga search-urile normale si neinteresante :))

si o chestie funny gasita de alex pe iutub…

mie chiar imi plac majoritatea formatiilor de acolo… dar tipu e f funny

Leave a Reply

