despre dorintele oamenilor cu privire la cei care ii inconjoara…

criticile sunt greu de suportat.nimanui nu ii place sa fie criticat, dar din partea anumitor persoane care tin la tine trebuie sa stii sa primesti o critica si sa o transformi in mod constructiv, nu sa te refugiezi in apropierea altor persoane care nu te cunosc si carora le va trebui un anumit timp sa te cunoasca si sa vada unde e buba ta pana sa iti zica si ei aceeasi fraza.

am observat ca oamenilor nu le place sa le-o trantesti in fata, nu vor sa le zica lucrurilor pe nume si cand vine vorba de oameni pe care ii cunosc eu renunt la diplomatie. nu le prea place, dar daca viata ar fi doar miere i-as intelege si ar fi superok. eu nu pot sa fiu ipocrita si m-am saturat de oamenii ipocriti care sunt aia care pupa in cur pe toata lumea si care au un mic fan-club pentru ca vin si te iau cu “lugu-lugu,iubitico,pisi,hai ma pui,etc…”. la mine nu merge fragezitu asta decat pe o durata de timp foarte redusa, pentru ca astept sinceritate,comunicare,deschidere si nu imi doresc sa profite nimeni de mine. pacat ca e de cele mai multe ori cum zicea cineva: o oala de cacat cu o lingurita de miere si depinde de tine cum le amesteci ca sa fie ok pe toata durata ei…imi pare rau, dar eu daca imi expun parerea nu voi menaja pe nimeni si poate ca e un defect. astept sa ma critice cineva cu argumente si sunt dispusa sa incerc sa schimb asta…

on the other side…regarding school… am trecut la chimie :D… mai am 5 examene dintre care 2 sunt absolut imposibile😦 oricum am devenit si eu o persoana imposibila si totusi mai sunt oameni dispusi sa ma inveseleasca si sa ma asculte🙂 apreciez…

tot lumidee cu shaggy – feel like making love ascult

Leave a Reply

